Sinds niemand er over begint....

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heel jammer. Maar goed, het is voorbij. :splash: :sad:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Zucht...

Ned heeft goed gespeeld en zouden eigenlijk moeten winnen, maar helaas is de scheidsrechter niet echt eerlijk geweest en hebben we ook weer wat pech gehad!!! :(

1 ding wat ik wel heb gedaan:

Ik heb vandaag Octopus gegeten!!! :D GRRRR stomme PAUL!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahah ja.. het is voorbij.. die goal had niet mee moeten tellen... grensrechter stond te slapen... oh well... over 2 jaar EK...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Weet, om maar te komen met zo'n opmerking als de presentator op TV.... Je wint tot je verliest....

:p
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Zucht het is voorbij, net terug van een welverdiende vakantie op Malta. 40 graden, elke dag brandende zon, kristal heldere zee, mooie boulevards, echt het mediterane gevoel. Alles compleet. Helaas was er weer een factor wat alles weer compleet verklote: verrekte Spanjolen!!! Dat je wereldkampioen wordt met een balspelletje dat is nog tot daar aan toe maar moet je daarvoor de vakantie verkloten van anderen? Nee opsluiten die gasten. Elke boot vol met die idioten, in de nacht zelfs een kabaal met kampione del monde. Zelfs de Maltezers, niet vies voor kabaal waren zat van deze jonge gasten die elke gelegenheid namen om weer te gaan beesten en schreeuwen over dat ze wereldkampioen waren, zeer boeiend. Spanje, wat heeft dat land toegevoegd aan Europa? Ok Sinterklaas, lekkere Tapas op vakantie, olijfolie, belabberde in elkaar geschroefde Opels en Seats, mooi vakantieweer maar dat was het ook wel. Verder is het land professioneel corrupt, zijn de meeste banken pleite, is alles waar je op rijdt betaald door ons en is alles over gesubsidieerd door Europa. Verder weten Spanjolen niet wat werken is maar wel slapen tijdens de hete zon. (best wel een goed idee) Dus ik vindt dat de finale opnieuw gespeeld moet worden. Als er een land is wat niet kampioen had moeten worden is het Spanje wel. Dus mensen wat vinden jullie hiervan? Mooi we horen het wel. En dat als niet voetbal liefhebber, het wordt nog mooi in de wereld.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wow coordinator!

Inderdaad, dit zijn niet de beste tijden om naar het Middelandse zee gebied te gaan. Normaal gesproken zijn het de Britten die alles verkloten, maar de Spanjaarden doen er nu niet voor onder.

Maar ff serieus, wat hebben de Spanjaarden zelf nou gedaan? Een voetbalteam van hun heeft een paar wedstrijden gewonnen, waar de suporters van genoten hebben. Het is niet dat de supporters zelf wereld kamioen geworden zijn.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Coordinator, je moet een collumn beginnen man.. ik lees je verhaaltjes elke keer met veel plezier!! :greens:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nee op Malta geen last gehad van de Britten, alleen kreeg ik daar wel koppijn van want wat die vrouwen uit de kast aan foute kleding meenemen, op Malta aandoen en ook nog laten zien dat doet zo zeer aan de ogen. Prachtige exemplaren: 140 kg schoon aan de haak, mooie bingo-wings uit een blouse en op fijne Birckenstocks met uiteraard witte sportsokken langs de boulevard flanerend. Verder de huid zo wit als een A-viertje en na een dag zo rood als een vers gekookte kreeft. Het blijft mooi volk zo op vakantie in de zon. Ja en verder die Spanjolen, ze mogen nog van mij 4 jaar vieren maar het was zo leuk geweest dat Nederland in de finale tegen Duitsland had moeten spelen en dan hadden gewonnen. Maar dat was vast in penalty's uitgelopen fur unsere freunden met winst tot gevolg. Dat was ook nooit meer goed gekomen op de autobahn voor de Nederlanders met sleurhut. Dan maar van die vakantiegangers verliezen. Ik ga morgen nog 2.5 week naar de zon en misschien kom ik wel in Noord Spanje op een camping terecht. Als ik nog wordt toe gelaten. Maar dan gaan ze mijn nachtrust weer verstoren, nou dan maar naar Frankrijk. Die hebben niks meer te vertellen met hun Mickey Mouse team. We gaan het allemaal beleven de komende 2.5 week. Gegroet allemaal en prettige vakantie voor allen.