Skippy's GS 300 (JZS160)

Skippy

Nieuw hier
16 jul 2013
10
0
0
Hoi!

Ik ben John. Ik kom uit Australi? maar ik woon al een tijdje in Nederland, in het mooie Limburg. Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn verloofde (August?, 23 jaar) in Vlodrop. Ik werk bij UPS als Supervisor van een team van Analysten.

Ik had eerst een Nissan Skyline (foto), maar deze heb ik afgelopen woensdag verkocht. Zaterdag kocht ik een mooie Lexus GS 300. Verder had ik een Alfa voor dagelijks gebruik naast de Skyline, maar deze staat nu te koop omdat ik de Lexus als dagelijkse auto ga gebruiken.

De plannen voor de Lexus zijn voorlopig simpel. Zodra de Alfa verkocht is wordt er een LPG (LPI) systeem ingebouwd. Daarna ga ik rustig sparen voor een mooie set velgen in combinatie met een verlaging.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Welkom op het forum en proficiat met de auto. :rulez:

LF kent enkele regels m.b.t. verkoop van auto's, zodoende heb ik deze link weggehaald.

ik dacht al, die naam ken ik wel van WW en dat ben jij dus ook haha.. grappig.. je oude skyline is ook bij iemand van een andere forum wat ik bezoek beland.. kleine wereld. Fijne auto die GS! Veel fijne kilometers toegewenst! Er zijn genoeg mensen hier met kennis erover!

Thanks GPS-10.

Inderdaad een kleine wereld, mlcoolj. Jij bent denk ik 'wito' op het WW forum?

Welkom hier John, veel plezier hier op het forum, en met de GS, maar dat gaat wel lukken.

Welkom! Skyline ingeruild voor een stukje comfort en praktische inzetbaarheid?

Nou het is niet zo dat ik pers? van de Skyline af wilde voor een praktische auto ofzo, de Alfa is praktisch genoeg. Die gebruikte ik dus naast de Skyline. Maar, ik reed misschien twee of drie keer in de maand met de Skyline, terwijl hij elke maand een pak geld kostte. Ik vond het het geld niet meer waard, dus heb hem verkocht.

Maar zonder de Skyline kan ik natuurlijk een veel betere daily rijden dan de Alfa, dus vandaar de Lexus. :D

Welkom op Het Lexus Forum, en veel plezier met je GS, en succes met je plannen. :D

Welkom hier! Mooie wagen! Zou zelf ook wel een GS willen, maar met 40 dkm per jaar ken ik dat niet betalen: Dus geniet ik een beetje mee hier ;)

Jules