Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Balen is dat de camerabeelden van mijn werk reeds zijn overschreven, ik dus geen bewijs van de dader heb
Ik weet 99,9% zeker dat dit op het werk is gebeurd, tijdstip kan vanaf dinsdagavond tot en met woendagmiddag 18 uur zijn....
Op mijn videobeelden is niets te zien, blijft over mijn werk. De wagen is op 2 plekken geweest, op het werk en op mijn eigen terrein. Dat laatste is zo goed als onmogelijk daar tegen aan te rijden.
knap balen man... !!! maar dat kan nooit die lantaarnpaal geweest zijn... dan had er wel een grotere knik in de bumper gezeten... Moet 1 of andere malloot geweest zijn op zomerbanden, wie natuurlijk beweert dat zomerbanden in de winterse omstandigheden net zo goed zijn als winterbanden..... (die strepen op je bumper lijken wel de lakkleur van Alan's auto... )
Van onze Dr Phill heb ik nog geen foto's gezien die het tegendeel bewijzen.... (die zullen waarschijnlijk pas over een week of zo komen, wanneer de schade hersteld is.... )