specifieke 'problemen' of zaken waar ik op moet letten bij een aanschaf van een IS300h '15 met 150K km's

Isfan74

Nieuw hier
15 dec 2021
6
3
3
Hallo,

Ik heb (onder voorbehoud) bij Lexus Arnhem een IS300h van het bouwjaar 2015 met 150000 km op de teller gekocht. Voor zover ik kan onderzoeken betreft het een degelijke auto. Zijn voor wat betreft motor/techniek nog zaken die ik met een dergelijke kilometerstand moet navragen of onderzoeken?

Ik stel jullie reactie zeer op prijs!

Met vriendelijke groet,

Een ISfan
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Môge! Ik zou zomaar niks kunnen bedenken...kijk goed naar de schijven en blokken rondom maar verder.....:unsure: Ik kocht de mijne (2013) vorig jaar mei met 94k en alleen wettelijke garantie.....niks aan de hand, prima auto (y)
 

willemSeles

Actief
10 nov 2020
109
56
28
Mooie keuze ,rijd zelf ook met een heerlijke uit 2016. Wel zorgen dat ze nog de duurdere 150k beurt uitvoeren en checken of de airco het nog goed doet met dit vochtige weer. Ik kreeg laatst bij de 135k beurt een splinternieuwe leenLexus mee. Een ES300h , wat een schip. Dertig cm langer (je krijgt 'm niet in een krap vak), voorwielaandrijving en vond het allemaal minder fijn dan de IS rijden.

mvg,
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623
V

Verwijderd lid 3623

Guest
Let even op een 'brom' bij lage toeren rond de snelheid van 70-90 kmpu die vanuit achter hoorbaar is. Hiervoor is een modificatie beschikbaar (niet te verwarren met terugroepactie, want dat is dit niet).
Daarnaast kan de kachelklep een jankend geluid maken bij het opstarten van de auto.

Dat zijn volgens mij wel de meest heftige zaken die kunnen gebeuren. Verder geen bult aan te vallen ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n