SPfreaks gaat CT200h rijden (1e keer Lexus)

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hallo, ik ben SPfreaks (Arthur in het echte leven) en ik heb al leasend via de baas in van alles gereden, van Peugeot 106 tot BMW 1 serie. Nu rijd ik in een Seat Altea XL. Maar voor het eerst in mijn 13 jarige carriere mag ik de auto zelf uitkiezen met een lease bedrag van 1000 euro per maand. De keus voor de Lexus CT200h met bijna alles erop en eraan (Luxury Line, open dak, bamboo accent) was snel gemaakt, want ik kan hem krijgen voor 850 euro lease per maand. Ik maakte me lang zorgen over of ik er wel in pas met mijn 1,98 meter, maar ik heb op een paar forums gelezen dat dat wel goed komt. Verder wil ik nu graag eens een echt lekker geluid, en dat zit wel goed geloof ik, met een Mark Levinson set erin gebouwd. Maar ik zal dit forum regelmatig bezoeken, en zal met belangstelling de berichten van de andere Lexus rijders, speciaal de CT-rijders natuurlijk, gaan volgen en eventueel mijn berichtjes er aan toevoegen. Bedankt voor jullie aandacht, wellicht tot binnenkort!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom :) Veel succes met de CT, de uitvoering die je gekozen hebt klinkt echt heel mooi. Ik hoop wat foto's te zien wanneer deze geleverd wordt.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
ahaa weer een CT rijder erbij, welkom en we spreken elkaar wel op het forum (heb een CT first edition gekocht)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
foto's? De volgende meet moet gewoon gepland worden als er al wat CT's geleverd zijn... ;) Welkom hier!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom en gefeliciteerd met je aanschaf! :) ik hoop dat je hem snel krijgt!

En marvin: JA daarom wil ik eigenlijk ook dat de meeting pas ergens maart april plaatst gaat vinden :)
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hoi iedereen, ben ik weer. Bedankt voor de hartelijke ontvangst! Ik ben ook voorstander van een meet, maar ik krijg mijn auto pas in april. De verkoop van de CT200 gaat vrij goed, heb ik begrepen.