Spot de Lexus op vakantie

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste lezers,

Over twee weken vertrek ik richting Itali? (Gardameer)
Ik ga dan met de auto.
Ben eigenlijk wel benieuwd of je in het buitenland ook Lexus ziet rijden en om welke modellen het gaat.
Ik kan me voorstellen dat je in Duitsland andere modellen tegenkomt dan in Itali?, Zwitserland of Nederland.
Misschien is het een idee als je een Lexus tegenkomt deze te fotograferen en hier te plaatsen.

Groet,
Marcel
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Marcel, misschien is het een idee om jouw Lexus naast een buitenlandse Lexus te plaatsen en deze te fotograferen en hier te plaatsen. Je komt vast wel wat tegen op je rit naar Itali? :grin:
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80
21 jan 2014
250
17
0
Tja, in mei twee weken naar Corsica geweest maar geen enkele Lexus gezien. Verder een heel prachtig eiland met fantastiese stuurmansweggetjes.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ja een mooi plaatje van jouw lexus naast elk landen bord waar je doorheen rijd :thumbsup:
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Wij zijn net terug uit verlof (Franrijk). Aantal Lexussen viel tegen... Lexus lijkt in Frankrijk nog meer een rariteit of exclusiviteit (?) dan hier in Belgi?. In Bordeaux een 2-tal recente RX450h gezien, onderweg een paar CT's (allen op Frans kenteken). Parking van het hotel geen enkele (op onze eigen RX na natuurlijk). Wel 2 nieuwe Volvo XC90 en uiteraard de obligate ML's, X5'en en Range Rovers. Daarnaast de meer klassieke modellen van Bmw, Mercedes en Audi (zelfs een S7 en een M4).
Enig noemenswaardig feit onderweg : op 20/7 op weg naar - een IS300 Sportcross op Nederlands kenteken met fiets(en) achterop (was een zwarte of donker blauwe/donker grijze). Was op de snelweg tussen Parijs en Bordeaux - ergens in de buurt Nantes. Iemand van hier ?

Weinig nieuws van het 'westelijke front' dus...
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Op onze vakantie naar camping Altomincio Family Park
Meerder Lexus auto?s tegen gekomen.
We hebben in Duitsland , Oostenrijk, Itali?, Zwitserland gereden.
De meest voorkomende in Duitsland was de RX450h en RX 300.
Ik heb er zelfs een Lexus IS model 2001- 2005 zien rijden.
In Itali? heb ik 2 keer een NX zien rijden en stond er op de camping een RX 450h.
Op de terug reis een IS vanaf 2005 dit model is voor mij moeilijk te beoordelen
ik weet niet echt het verschil tussen het model 2005-2009 of 2009-2013.
En heel bijzonder een SC model wat Dennis ook heeft in het groen.
Verder lijkt het erop dat wij in Nederland het braafste jongetje van de klas willen zijn
met de milieuvriendelijke Lexus met energielabel A zoals de CT 200h.
Van de CT 200h heb ik er maar 1 gezien in Verona, Itali? bij de Lexus dealer.
Ik vond het leuk om onderweg telkens een Lexus te spotten, zou dat het Lexus gevoel zijn ?