SPRUITSTUK IS250 GEN 2

Mirage23

Hoort erbij
15 aug 2011
50
0
0
Hallo allemaal graag had ik jullie ervaringen en meningen over het volgende:

Ik zit er over na te denken een ander spruitstuk te monteren (megan racing of ander merk) heeft iemand hier ervaringen mee ?????

of hebben de meeste van jullie alleen andere einddempers en cats vervangen???

ik heb nu de joe z air intake erop zitten en t geluidje klinkt aardig ben nog aant wachten op de regelbare gaspedaalchip met afstandsbediening van ventura, en dacht hmm zou t nog wat meer kunnen halen met een ander spruitstuk en evt andere of geen cats meer maar de einddempers oem te laten

graag jullie advies cq ervaringen

gr Johan :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Geen cats meer word lastig, omdat de ecu dan een storing gaat geven. Dat kan je wel oplossen door een co simulator er op te prikken. Hoe het helemaal zit weet ik niet.

Verder, heb ik een IS200 en ga ik iig twee van de 3 cats er uithalen.
Dit kan nog wel omdat er bij de 1IS, 2 lambda's, 2 cats iets verder nog een cat en dan weer 1 lambda inzitten. De ecu ziet dat nog wel een verschil tussen de eerste 2 lambda's en de laatste.

Hoe het bij de 2IS zit weet ik niet.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
MEgan biedt inderdaad een volledige uitlaatsysteem en je zou inderdaad ook nog de spruitstuk mee kunnen pakken. Van wat ik heb gelezen, haal je hiermee aardig wat uit voor een atmosferische motor.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Mirage23 zei:
Hallo allemaal graag had ik jullie ervaringen en meningen over het volgende:

Ik zit er over na te denken een ander spruitstuk te monteren (megan racing of ander merk) heeft iemand hier ervaringen mee ?????

of hebben de meeste van jullie alleen andere einddempers en cats vervangen???

ik heb nu de joe z air intake erop zitten en t geluidje klinkt aardig ben nog aant wachten op de regelbare gaspedaalchip met afstandsbediening van ventura, en dacht hmm zou t nog wat meer kunnen halen met een ander spruitstuk en evt andere of geen cats meer maar de einddempers oem te laten

graag jullie advies cq ervaringen

gr Johan :rulez:

Is er eigenlijk al meer nieuws van die gaspedaal aanpassing ????
NEt op de website gaan zien maar vind niet direct iets.....