stadler

Eerlijk gezegd ben ik erg jaloers op je :oops: nu wil ik ook een gs450h :)
 
haha.. Ik zag laatst een IS hier in Groningen bij de dealer staan.. nieuw model (nieuwe achterlichten, veel spaaks velgen) in het wit... zag er ERG mooi uit, maar die GS oefff... kwam laatst 1 tegen op de A1.. blijft een machtig wagen... (waar is de kwijlsmiley gebleven? :lol: )
 
zozo ,net terug van deugddoende vakantie in Spanje.
Natuurlijk met de wagen op vakantie,man man man wat een genot,inhalen gaat moeiteloos met dit spul zelfs met 4 volwassenen+ bagage,nu h??l veel kan je niet meenemen natuurlijk.
Het verbruik:na een totaal van een 4500km kwam ik uit op een 8,5liter/100km...
Waarbij toch meermaals 150/160 werd aangehouden,natuurlijk ook stukken waar men maar 110 mocht(kon) rijden.
Dus dit valt toch zeer goed mee vind ik(als ik nog aan de corvette denk....)
 
Effe een update,

tijdens dit koude weer is het verbruik opgelopen tot een 10?11 liter op 100/km,waarbij ik wel moet vermelden dat het meerendeel van de ritten uit korte stukken bestaat,nl minder dan 4km.....

Dus nog altijd supertevreden met het spul :rulez:
 
Hey Stadler, wat een plaatje van een auto!
Is dat parelmoer wit? De ultieme kleur voor een GS.
Veel happy kilometers, maar dat gaat vanzelf. :)
 
De GS moet binnen ivm een terugroepactie(iets met de klepveren),de IS is nu binnen ivm de achterste remklauwen,dus we blijven wel bezig....
Maar ik krijg als vervang een RX450h,ben ik wel eens nieuwsgierig achter
 
In extreme gevallen kan dit leiden tot een onregelmatig toerental of een abnormaal tikkend geluid.....
Vrouwtje heeft een IS200d als vervangwagen gekregen en moet zeggen,die is toch een h??l pak zuiniger dan de 220.
Is toch ook de 2.2l dacht ik,tijdens een ritje door het dorp kreeg ik deze op 7l/100km,er liggen dan ook maar 205 bandjes op,maar maakt dit nu echt het grote verschil?
Terwijl er op de executive 225 voor en 245 achter liggen.(de 220 voelt wel een pak sneller aan)
Met de 220 in het dorp is het echt moeilijk om onder de 10l/100km te geraken,en het duurt toch zo verdomd lang eer de motor op temp is,de GS is op enkele km op temp
 
stadler zei:
In extreme gevallen kan dit leiden tot een onregelmatig toerental of een abnormaal tikkend geluid.....
Vrouwtje heeft een IS200d als vervangwagen gekregen en moet zeggen,die is toch een h??l pak zuiniger dan de 220.
Is toch ook de 2.2l dacht ik,tijdens een ritje door het dorp kreeg ik deze op 7l/100km,er liggen dan ook maar 205 bandjes op,maar maakt dit nu echt het grote verschil?
Terwijl er op de executive 225 voor en 245 achter liggen.(de 220 voelt wel een pak sneller aan)
Met de 220 in het dorp is het echt moeilijk om onder de 10l/100km te geraken,en het duurt toch zo verdomd lang eer de motor op temp is,de GS is op enkele km op temp


De 220D is een enorme zuiperd, helemaal als je dat vergelijkt met de 170PK diesels van VAG.

Maar rijdt wel fijner :D :D
 
VAG diesels..... :roll:
Een collega van me had een passat 1.9 andere chip erin en...... zat toch ook rond de 10 liter als hij in het dorp rondtoerde.
Als ik sommige (door duitse merken gesteunde) boekjes mag geloven,komt de audi a4 2.0L met 143pk toch ook op stevig testgemiddelde van 8.3l/100km....
 
Zow,de GS binnengedaan om de klepveren te laten vernieuwen en de RX 450h meegekregen.
Is toch een erg groot verschil vind ik tov van de GS,de GS is veel stiller,sneller,sportiever ook(maar dat weet je zo natuurlijk).
Nu moet ik wel zeggen dat de RX veel makkelijker volledig elektrisch te rijden valt,verbruik is ook een litertje minder,wat ook veel beter te bedienen is is de airco,navi,radio ed via de 'muis' zal ik het maar noemen,was ik direkt aan gewend.
Maar de GS inruilen voor een RX....... nee ik dacht het niet