stadslichten sc430

peerjan

Nieuw hier
9 dec 2023
3
0
1
Goede morgen allen ik ben Peter de Jong en ben al 12 jaar in het bezit van deze geweldige auto de sc430 uit 2002.
het is onze vakantie auto wij gaan elk jaar naar portugal binnen door met het dak zoveel mogelijk open.
hoeveel mensen hun nek hebben gebroken dat ze ons zagen weet ik niet maar dat zijn er nog al wat.
tot zover de kennismaking over tot probleempje auto.
Laatst bij apk deden mijn stadslichten het niet meer , de monteur kon het niet vinden en heeft een bijpas
aan gelegd.
Is er iemand die zoiets ook meegemaakt heeft of die de kennis heeft van het probleem .
 

JHB

Hoort erbij
23 mrt 2021
36
7
8
Dus de APK werd dus niet uitgevoerd bij een Lexus dealer ?
 

peerjan

Nieuw hier
9 dec 2023
3
0
1
Nee inderdaad niet ik zit bij een auto club en daar zit nog iemand met een sc430 daar van kreeg ik het adres van de garage. Dat ik de auto pas had ben ik 1 maal naar de lexus Amsterdam geweest en dat is mij heel slecht bevallen
 

Bijlagen

  • IMG_2459.jpeg
    IMG_2459.jpeg
    656,3 KB · Weergaven: 26

JHB

Hoort erbij
23 mrt 2021
36
7
8
Kan jij aangeven wat dan slecht bevallen is , aangezien ik meerdere Lexus uitvoeringen heb gehad en nu mijn 2e SC430 van 2006 in sublieme staat is qua OH te Lexus Breda, Lexus A'dam en sinds november Lexus Ridderkerk. Dus graag wat argumenten/onderbouwing m.b.t. jouw klacht aangezien ik dit nooit heb meegemaakt.
 

peerjan

Nieuw hier
9 dec 2023
3
0
1
Dat is een heel verhaal korte samenvatting geconstateerd: stuurkogel niet goed zit er nu 12 jaar later nog op , remschijven niet oké bleken jaar daarvoor vervangen en zo nog wat dingen die ik intwijfel trek kosten 12 jaar geleden 5100 euro het was voor mij een keuring om te kijken hoe de staat van de auto was .
Ik schrok er op dat moment wel van maar weet nu beter de auto is oké en heeft mij geen bijzondere kosten gebracht.