Stanced Sc400

Eind vorige week de rubber ontvangen voor de draagarm. Gelukkig uit de uk dus dan duurt het niet zo lang voor het er is.

Op mijn werk er gelijk ingeperst en toen ik thuiskwam aan het werk gegaan. met de wielophanging weer voor elkaar te maken.

Bij de lexus bleek jammergenoeg van de bovenste draagarm de bout zo krom als een hoepel te zijn dus deze moest ik er uit zien te toveren. Dat is uiteindelijk gelukt na weer de haakse slijper er bij gehad te hebben en met een boel lomp gebeuk. Alle aluminium delen (subframe & draagarm hierbij gelukkig niet beschadigd).
Verder de onderste draagarm nog gespoten en de bovenste gereinigd.
Op de foto`s is goed te zien wat de klap met de draagarm en de rest van de ophanging heeft gedaan:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Binnenkort even weer met pat naar zijn uitlijnbank dan is dat allemaal weer voor elkaar.

Verder de soarer weer op pootjes gezet met de onderdelen die onder de lexus vandaan kwamen.
De werkplaats ingedrukt die nog lang niet af is maar nu kon ik eindelijk eens zonder afhankelijk te zijn van het weer aan de auto sleutelen.
Deze wordt komend weekend opgehaald want iemand anders gaat heel veel plezier beleven aan de 1jz-gte motor.
En zijn maat aan de rollende kale carrosserie voor de cross.

Ik heb iig zo goed als alle delen er af voor de lexus en ben nu bezig met de puntlassen uit te boren voor al het zachte plaatwerk dat zo verwrongen is aan de Sc400.

Paar foto`s :

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Eindresultaat na de vrijdag middag en zaterdag bezig te zijn geweest met zowel de lexus als de soarer :

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

En zondag middag nog even bezig geweest :

De kabelboom gewoon compleet intact gehouden want weet niet wat de volgende er nog mee wil maar man man wat een werk om dat netjes te doen.

Verkleinde Afbeelding

En toen dus eindelijk de benodigde delen klaar om netjes uitgeboord te worden voor me sc.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Dat was hem weer voor nu.

jij bent goed bezig! Leuke werkplaats! Denk je de auto klaar te hebben voor het nieuwe seizoen?

mlcoolj zei:
jij bent goed bezig! Leuke werkplaats! Denk je de auto klaar te hebben voor het nieuwe seizoen?
Mijn doel is om iig voor de zomervakantie de auto netjes klaar te hebben en op kenteken zodat ik dit jaar er met het mooie weer van kan gaan genieten. Daarna wil ik nog allerlei modificaties gaan doen maar dat is nu nog niet aan de orde. Heb er iig heel veel zin in.