Steun voor mijn vrouw

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik wil langs deze weg mijn dank uitspreken voor de steun die jullie mijn vrouw tot nu toe hebben gegeven. Van de week kwam er een kaart aan op ons huisadres en ze was echt zeer verrast die te ontvangen. Ook namens haar heel hartelijk bedankt voor deze geste, wordt zeer gewaardeerd. Wij zijn beiden geen mensen die hun hele hebben en houden op internet zetten maar dat je vrouw wordt getroffen door borstkanker klapt er wel in. We hadden beiden ons leven en werk, zij als IB'er op een basisschool en ik als kromme gaten boorder in de olie en gasindustrie. Dan opeens staat je huisarts voor de deur met een slecht bericht. Dat was op 6 December 2010 en sindsdien is ons leven 100 % op zijn kop terecht gekomen. Inmiddels heeft ze twee operaties ondergaan waar een borst en alle klieren zijn verwijderd. Na drie slechte berichten komt er nu wat beter nieuws, ze gaan nog steeds voor genezing maar dit gaat een zwaar traject worden wat komende week Maandag gaat beginnen. Eerst 18 weken chemo, dan 25 x bestraling en hormoonbehandeling. Als ze klaar is dan zitten we in Augustus. Dus al met al een hele weg te gaan maar ze heeft geen keus en gaat ervoor. Zo zie je maar hoe snel je leven veranderen kan. Maar we zijn positief en ook dit zullen we winnen. Het klinkt een cliche maar dan worden onbenullige dingen niet belangrijk en ga je voor plezier en dat is juist wat we gaan doen de komende zware tijd. Ik blijf gewoon op ons forum en typ af en toe een berichtje. En ik zie uit naar de meeting want die ga ik zeker bezoeken en mijn vrouw komt ook mee. Goed allen veel plezier met alle auto's en we gaan mekaar zien in het voorjaar. Groeten van ons uit Gorredijk. :hi:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
:rulez: :rulez:

Wel goed dat jullie naar de meet komen! Zie jullie dan!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wel goed dat jullie komen :) Heel erg veel sterkte, ik kan mij voorstellen dat jullie leven nu een puinhoop is.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Heel veel sterkte en inderdaad positief blijven denken hoewel dat niet altijd even makkelijk is.