postbuz zei:Toen ik m'n nieuwe CT ophaalde, was ik onaangenaam verrast door de grote stickers op de buiten- en binnenkant van de rechter zonneklep. Prachtig interieur, lelijke sticker(s). En je krijgt ze er ook niet af!
De chef-monteur van de werkplaats van Mengelers had een suggestie, vervang deze door een rechter zonneklep uit een rechts gestuuurde auto.
Zo besteld, inmiddels aangekomen en gemonteerd. Geen sticker(s) meer, harmonie hersteld! (En nu heeft bovendien iedere zonneklep z'n eigen vakje om een kaartje of zo in te stoppen, voor wat dat waard is)
weet er iemand of je die sticker er aan de buitenkant kan verwijderen zonder wat te beschadigen???
Niet met de Nederlandse wet, voor zover ik die ken.mlcoolj zei:iets met de wet enzo...
Alor zei::neutral: wat een interesant onderwerp weer....
mlatooy zei:Hallo Lexus rijders
Ik zie dat er hier niet echt meer gereageerd is op dit onderwerp maar,
weet er iemand of je die sticker er aan de buitenkant kan verwijderen zonder wat te beschadigen???
Groeten van een hele tevreden Lexus ct 200 H rijder ,
Marcel
Maistah zei:Ik heb ze ook! Ik zou je aanraden om deze te laten verwijderen bij de dealer. Ik mag aannemen dat zij daar wel de middelen voor hebben!
Niet afpeuterbaar? Ha! Daag me niet uit...postbuz zei:mlatooy zei:...is niet "afpeuterbaar".
Termin8r zei:Niet afpeuterbaar? Ha! Daag me niet uit...postbuz zei:mlatooy zei:...is niet "afpeuterbaar".
Is goed. Wanneer kom je je auto brengen? Die stickers zitten mij namelijk, zoals ik hierboven al schreef, totaal niet in de weg.postbuz zei:Termin8r zei:Niet afpeuterbaar? Ha! Daag me niet uit...
Die kans laat ik niet gaanBij deze dus de uitdaging. Ben benieuwd naar de foto's enne niks "photoshoppen" :hi: