Stille en comfortabele band?

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Ik wil de achterbanden van die GS430 vervangen. Ze zijn niet echt super vers meer en ik ben erin geslaagd een stel spijkers in ??ntje te krijgen :(

Ik wil echter graag een band die stil en comfortabel is past bij dit type wagen.

Voorstellen? Ervaringen?
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Met dank.

Ik heb ondertussen Pirelli P7 Cinturato's besteld. Blijken stil en comfortabel volgens de reviews.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Pirelli P7 Cinturato's heb ik ook (op 16" dan) en bevallen prima. Idd comfortabel en stil. Als detail, er zit geen velgbescherming op.

En daarvoor Goodyear Exellence...dat was het dus niet... :(
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mooie band. Ik heb echter geen ervaringen met banden op de LS en GS. OP de IS zweer ik bij Dunlop. Ik vind dat deze de mooiste tradeoff hebben comfort vs slijtage.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb dezelfde mening als Hube. Met Pirelli (op IS gen II) alleen maar glijden, harde band.

Met Dunlop alleen maar goede ervaringen, ik zweer daarbij.
Alan heeft ervaringen met Michelin en Dunlop, maar geeft de voorkeur aan Michelin wegens minder rolgeluid, iets zachter. Wel slijten de Michelins iets harder. En zijn fors duurder.
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
mlcoolj zei:
Ik had de P7 in 17" en die maakte wel wat herrie...

De P7 en de P7 Cinturato zijn wel verschillende banden. Als je er de tests op naleest, is de laatste meer op comfort gericht.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ah ok dan had ik niet de goeie onder de auto wahah want die maakten best wel veel herrie.. en grip was ook niet zo goed...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
blue-eyes zei:
Ik heb dezelfde mening als Hube. Met Pirelli (op IS gen II) alleen maar glijden, harde band.

Met Dunlop alleen maar goede ervaringen, ik zweer daarbij.