subwoofer mark levinson ls430

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Te koop,

wegen overcompleet, Subwoofer van het merk mark levinson voor de lexus ls430.
de woofer is in nieuwstaat.

prijs 200 euro.

hallo ,

mijn subwoofer is overleden , aangezien ik tot juni 10.000km van huis ben en niet 1 2 3 de maten van zo? subwoofer weet te vinden bij deze het vriendelijke verzoek aan jou om mij de buitenmaat en dieptemaat [totale hoogte] van deze woofer aan mij door te mailen , misschien vind ik hier dan iets in de zelfde maat.

met vriendelijke groeten Frank

modedit: Plaats je email niet zo volledig op het forum

LS430 subwoofer

LS430 subwoofer

hallo ,

kan iemand mij vertellen wat de maten zijn van de subwoofer van een LS430 bj.2001 , omvang en totale diepte.
nog beter als iemand alle specs van deze subwoofer weet , dan breng ik vanuit Asia een goedkope vervanging mee.

met vriendelijke groet , Frank

modedit: Plaats je email niet zo volledig op het forum

Hoi Frank, ik heb je email adres even weggegumt voor je eigen veiligheid. voor contact werkt men op deze site met Personal Messages (PM). Op die manier kunnen er email adressen worden uitgewisseld. Je email adres in foute handen is vervelend

Om voort te borduren op je vraag. De subwoofer van de LS is 8" in doorsnede, dat is dus 20CM. Het zijn vaak zogenaamde 'Free-Air' toepassingen. Je zou hem kunnen vervangen door een JBL of Infiniti woofer. Hier is wat meer info over het veranderen van het geluidssysteem van de LS430:

http://www.clublexus.com/forums/ls430/5 ... art-s.html

Dit is alleen de plek om zaken te verkopen. Voor vragen over de LS gelieve een nieuw onderwerp openen in het 'LS' forum. En het hier On-topic houden. Dank je

Jelmer zei:
Hoi Frank, ik heb je email adres even weggegumt voor je eigen veiligheid. voor contact werkt men op deze site met Personal Messages (PM). Op die manier kunnen er email adressen worden uitgewisseld. Je email adres in foute handen is vervelend

Om voort te borduren op je vraag. De subwoofer van de LS is 8" in doorsnede, dat is dus 20CM. Het zijn vaak zogenaamde 'Free-Air' toepassingen. Je zou hem kunnen vervangen door een JBL of Infiniti woofer. Hier is wat meer info over het veranderen van het geluidssysteem van de LS430:

http://www.clublexus.com/forums/ls430/5 ... art-s.html

Dit is alleen de plek om zaken te verkopen. Voor vragen over de LS gelieve een nieuw onderwerp openen in het 'LS' forum. En het hier On-topic houden. Dank je

Hey Jelmer bedankt voor je reactie , ik ben net nieuw op deze site dus moet nog even puzzelen hoe het allemaal werkt , ik heb inmiddels wat rond gekeken en zie dat er soms gesproken word over ?non ML? ??????? , op een Amerikaanse site worden er subwoofers aangeboden met dual4ohm en single4ohm , weet jij welke van die 2 het moet zijn , tevens vond ik in NL een spotgoedkope subwoofer , http://www.kb-audio.nl/subwoofers/woofers/8-inch/boschmann-zx8n.html , het zal beslist niet de meest superieure subwoofer zijn maar als dit type compatibel is dan wil ik de gok wel wagen , voor 35euro kan ik er zeker niet arm van worden ? dikke auto rijden is leuk maar zeker als je de kosten op de juiste wijze laag kan houden .

doei Frank

nogmaals, graag on topic houden hier. Het gaat om de verkoop van een subwoofer. Vragen kunnen in de LS sectie kunnen worden gesteld.

Als je geen verdere zorgen wil hebben koop je deze subwoofer. ML staat voor Mark Levinson. de subwoofers van het pioneer systeem werken niet op het ML systeem

Je heb iets nodig richting 16OHM, deze dus.

Degene die je laat zien is 4 ohm. enkele spreekspoel. Het beste is iets te vinden van 8ohm met dubbele spreekspoel, die zet je dan in serie en heb je ook 16ohm. moet max dus rond de 100watt rms zijn. anders vervormt de boel toch alleen maar voortijdig. Maar ik denk niet dat die er zijn. Verder weet ik niet bepaald de consequenties op korte termijn als je er een 8ohm inschroef. Ik heb een hoop systemen gebouwd, maar altijd in de vorm van alle fabrieks spullen er uit te trekken + alles netjes op elkaar afstemmen.

didrickydo zei:
Te koop,

wegen overcompleet, Subwoofer van het merk mark levinson voor de lexus ls430.
de woofer is in nieuwstaat.

prijs 200 euro.

hallo , aangezien jij een subwoofer te koop hebt de volgende vraag , staat er op deze subwoofer hoeveel Ohm , RMS-Watt en hoeveel Hz , ik zou deze waarden namelijk graag hebben , via de dealer kom ik er niet achter en alle info die ik tot nu toe heb kunnen vinden geeft mij niet genoeg zekerheid .

Met vriendelijke groet , Frank

goedenavond.

ik heb mijn ls430 verkocht.

ik heb nog een zgas mark levinson subwoofer liggen

deze mag voor 50 euro weg. opsturen geen probleem.

mvg Rick

witte vlekken in de zijruiten ls 430

witte vlekken in de zijruiten ls 430

ik heb witte vlekken in de zijruiten van mijn ls 430 weet iemand wat daar aan te doen is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.