Systeem voor Bandenspanning controle niet in nederland

albertv

Nieuw hier
14 mrt 2009
3
0
0
In amerika wordt de IS 250 geleverd met sensoren voor bandenspannings controle. Dat wordt volgens mij niet geleverd in nederland. Weet iemand waarom?

Weet iemand of je dat later kunt installeren? De sensoren zijn wel te krijgen (al is het in amerika).
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zou dat echt niet weten.

Je zou verwachten dat dit inderdaad moet kunnen, zeker aangezien bijvoorbeeld het verlichte lexus logo in de dorpels van de IS250 executive ook zeer makkelijk te plaatsen zijn in de sport. Dus lijkt het mij dat lexus niet de moeite doet aansluitingen te verwijderen.

Ik denk dat je deze vraag even moet voorleggen aan de dealer. Laat je ons dan wel aub het antwoord weten?

tnx.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het plaatsen van verlichte dorpels werkt alleen bij de Sport. Heb je deze niet, dan zal je de bedrading voor de verlichting zelf moeten trekken.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
censoren zijn in nederland ook te krijgen .
ik heb namelijk bij lexus gevraagt omdat ik deze in mijn 20inch wilde hebben .
prijs voor censoren is ( schrik niet ) 180 euro ex btw per stuk :O
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ja doe die bandenspanningscontolr maar niet inbouwen, heb het op mijn GS gehad, alleen maar storingen en ellende,.................. dus hebben ze het bij de IS en de CT weggelaten, op de amerikaanse CT zit het ook standaard overigens.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dat heeft met de behoefte van de markt te maken... ik denk wel dat het mogelijk is om ze in te bouwen en aan je systeem te koppelen.