Tapijt

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Heeft er iemand soms een idee hoe ik mijn tapijt vast kan leggen en toch nog gemakkelijk verwijderen om te kuisen? Ik weet niet of iemand dat zelfde probleem heet maar het tapijt aan de rechtse zijde beweegt altijd naar boven :X bestaat zoiets als aan de linkse zijde met haakjes?

Alvast bedankt
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Waarschijnlijk als je de UK versie/Japan etc zou kopen, dan zou je aan de passagierszijde ook haakjes meoten hebben :) wat je dan nog moet doen is zelf gaatjes maken in je tapijt.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Alan zei:
Waarschijnlijk als je de UK versie/Japan etc zou kopen, dan zou je aan de passagierszijde ook haakjes meoten hebben :) wat je dan nog moet doen is zelf gaatjes maken in je tapijt.

had ik ook al aan geacht maar ik denk dat dan de pasvorm niet meer just is.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
hmmm misschien moet je iemand hebben met een rechts gestuurde auto :D

Ik weet eigenlijk niet of het matje links groter is dan rechts? kan je even opmeten denkik?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
bij toyota hebben ze een reparatie setje om de ogen in de vloerbedekking te maken/herstellen. Dat zou je kunnen gebruiken, dan moet je alleen nog gaten in je 'tapijtjes' maken.


gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ik zal kijken of ik ergens een onderdeelnummer vandaan kan toveren, word volgende week uiteraard.






gr.koen
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Alan zei:
Kijk daar hebben we ook wat aan :) maar wat heeft hij nodig?

Ik wil eentje die blijft liggen. Vraag mij niet hoe ze het doet maar iedere x als die in de auto is geweest zijn : ofwel de gordel compleet verdraaid en dan min 3 drie x tussen de deur gezeten en het tapijt helemaal naar voren geschoven dat het opklurt langs alle kanten en niet meer op zijn plaats ligt. Pff als de kids er instappen dan word het nog erger. Hoe ze er in slagen.....?? geen flauw idee van ma ik ben wel de zaag en ambetante vent. :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb een nummer opgespoort! Maar vergeten mee te nemen....
Ik zal het nog posten.

Tjoljok ik neem voor jou 2 ogen mee naar de meeting, doen we ruildeal met het instructie boekje :rulez:


gr. koen
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
kwp zei:
Ik heb een nummer opgespoort! Maar vergeten mee te nemen....
Ik zal het nog posten.

Tjoljok ik neem voor jou 2 ogen mee naar de meeting, doen we ruildeal met het instructie boekje :rulez:


gr. koen

Die ogen? Hebt ge die niet altijd mee en zijn dat mooie ogen :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja leuk man, iedereen blij want dit was ook deels eigen belang :p

Maar een hoop mensen verwachten het niet als ze me zien, raar.... ;)



gr. koen
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Tjoljok zei:
Alan zei:
Kijk daar hebben we ook wat aan :) maar wat heeft hij nodig?

Ik wil eentje die blijft liggen. Vraag mij niet hoe ze het doet maar iedere x als die in de auto is geweest zijn : ofwel de gordel compleet verdraaid en dan min 3 drie x tussen de deur gezeten en het tapijt helemaal naar voren geschoven dat het opklurt langs alle kanten en niet meer op zijn plaats ligt. Pff als de kids er instappen dan word het nog erger. Hoe ze er in slagen.....?? geen flauw idee van ma ik ben wel de zaag en ambetante vent. :rulez:
zeer herkenbaar
:D