Taxatiewaarde vs re?le verkoopprijs Lexus occasions

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
Auto DNA, taxatiebedrijf, geeft een redelijk juiste indicatie van de "handelsprijzen "van auto's. Lexus word zeker niet ondergewaardeerd hoewel de prijzen, door de minder goede tijden om het maar zacht te zeggen, onder druk staan. De taxatieprijs krijg je dus lang niet altijd. Mijn goede en mooie GS 300 heb ik ? 1000,= onder de taxatie aangeboden, heb deze overcompleet. Er komt helemaal niemand op. Inderdaad, de mensen hebben best geld maar ze geven het absoluut niet uit. :roll:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Taxatie waarde en re?le verkoopprijs van Lexus occasions

Taxatie waarde en re?le verkoopprijs van Lexus occasions

Bernard, heb je topic gesplitst naar deze rubriek. Als je nog iets wilt veranderen aan subject, dan hoor ik het wel ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL,als ik verkoop maak ik volgens DNA dik 2K euro winst op mijn aanschafprijs van 5 jaar geleden :rulez:
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Taxatie, re?le verkoopprijs... ik vind dit allemaal een beetje vage termen eigenlijk. het verkopen van een goed heeft altijd te vragen met vraag en aanbod en met wat de markt wil betalen (je mag zelf bepalen of dit re?el is). Als ik naar de benzine prijs kijk dan vind ik die prijs niet reeel maar de markt wil het er nog wel voor betalen. Wellicht als je benzine gaat taxeren komt er een waarde uit die veel lager is dan de verkoopprijs.

Over het algemeen is het verkopen van een goed afhankelijk wat de gek er voor geeft :), en daar moet je een beetje geluk mee hebben.