Te koop aangeboden winterwielenset voor IS300H Gen3

Status
Niet open voor verdere reacties.

armetak

Hoort erbij
2 nov 2013
71
3
0
Hallo mensen,

Ivm de inruil van mijn IS300H gen3

(nee helaas niet voor het facelift type want ik vond de wijzigingen iets te summier dus moet ik nu wachten
totdat het nieuwe model IS weer uitkomt over ongeveer 2 jaar)

heb ik een hele mooie set Borbet (type CC silver ) over welke ik hier eerst op het Lexus forum
te koop wil aanbieden alvorens hem op Marktplaats te zetten.

Velgen zijn absoluut 100% recht en geheel in nieuwstaat ( behoudens bij 1 velg met een heel klein schraapje op de velg rand ivm een klein kusje
met een voorwerp thuis op de oprit maar stel echt niets voor....) voorzien van Vredestein Wintrac Extreme winterbanden in de maatvoering 225/45-17.

Uiteraard zijn de velgen voorzien van de benodigde ventiel sensoren welke via de boordcomputer van de Lexus geprogrammeerd kunnen
worden zodat er geen foutmelding m.b.t de bandenspanning in de klokkenwinkel oplicht.

Ik heb deze set via de Lexus dealer (Lexus Amsterdam) aangekocht in Februari 2014.

Er zijn 2 winters met deze wielen gereden en de banden zijn nog in een goede staat. Profiel moet ik nog even exact opmeten.

Helaas krijg ik de foto's van deze betreffende wielen niet ge-upload via de link maar als je ge-interreseerd bent
stuur dan een PB met je email adres en dan stuur ik je de foto's van de wielen wel toe.

Prijs idee is Euro 550,- voor de set en natuurlijk tegen elke aannemelijk bod.

Zoals reeds gemeld bij interesse gaarne een PB.

Met vriendelijke groet,

Marco.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.