telefoonlader aansluiten

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Rayminidas

Actief
30 okt 2024
193
230
43
Tot op heden heb ik mijn telefoon op de middenconsole liggen 'in' het geopende klepje van de bekerhouders. Zolang ik rustig rechtdoor rijdt is het wel oke, maar bij iets te stevig remmen, of bocht, ligt het ding ergens rechts waar de passagier zit. Het is geen Fabia, maar een RX, dus dan moet ik een parkeerplaats opzoeken, uitstappen, omlopen, telefoon pakken, teruglopen etc en weer verder. Hopende dat de rit verder smooth zal zijn.
Kortom: er is behoefte aan een telefoonhouder waarin de foon ook kan opladen. Ik heb een iphone 13 pro max en Bri een Galaxy S21. Bri wil die handel graag voor het rooster boven de radio hebben en Galaxy zal dus wel wat gaan blokkeren. Mijn idee is natuurlijk veel slimmer en uitgekookter, want ik zie hem graag links van het stuur bij dat kleine raampje. Goede hoogte en hij blokkeerd helemaal niets. Klein nadeel, als rechtshandige kun je met links nauwelijks je foon bedienen. Tijdens het rijden behoor je toch met je fikken van dat scherm af te blijven, dus zo heeft dat nadeel ook weer een voordeel.
Anyways, de bevestiging van de telefoon zal geen issue zijn, daar zijn megaveel oplossingen voor, Brodit bv en magsafe. Maar hoe sluit je zo'n magsafe (5V/15W) nu netjes aan zonder snoeren door de wagen? Zijn daar ergens handleidingen of filmpjes over? Dus aansluiten boven de radio en links vh stuur.
Ik hoor het weer graag
Fijne avond verder

Goede vraag!
Zelf heb ik zitten broeden op een vergelijkbare oplossing.
Ergens op de middenconsole een MagSafe, het liefst niet zichtbaar.

Een kabel vanaf de USB-poort was het probleem niet, die zijn er tot 3 meter lengte.

Heeft SP-connect of Quadlock geen oplossing voor in de auto?
Wordt normaliter op motorfietsen gebruikt.
Het bevestigen van een foon is geen probleem, daar zijn heel erg teveel oplossingen voor. Het gaat mij om waar je de stroom vandaan haalt. Mijn wagen heeft wel één UCB poort. Het zou mooi zijn als er ergens een instructie te vinden is waar je andere USB stopcontacten kan inbouwen en waar dan aan te sluiten.

Goede vraag!
Zelf heb ik zitten broeden op een vergelijkbare oplossing.
Ergens op de middenconsole een MagSafe, het liefst niet zichtbaar.

Een kabel vanaf de USB-poort was het probleem niet, die zijn er tot 3 meter lengte.
Is dit dan wat je zoekt?Houder console

Nee, helaas.
Maar die link is wel interessant om eens verder te kijken.
Dank daarvoor!

In het ideale geval wordt het een MagSafe ding onder de bestaande middenconsole, maar die zal te dik zijn om de MagSafe te laten werken vrees ik.
En ik wil geen kabel zien.
Hopeloze wensen, ik weet het.