Terug van weg geweest.

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

redbaron

Actief
8 feb 2012
280
6
18
Ik heb jaren niks meer op het forum gedaan door ziekte en andere beslommeringen. Ben intussen altijd Lexus IS 1e generatie blijven rijden en sleutelen. Had intussen 2stuks IS 300 Sportcross , 5 stuks 200 Sportcross en 2 sedans 200. Nu nog 2 Sportcross 200 en ik heb 2 vrienden besmet..een met een 300 Sportcross en een met een 200 Sportcross.
Mijn gezondheid wordt er niet beter op en ik ga kleiner wonen. Dus moet ik een berg spullen kwijt. Ik bewaar alleen de noodzakelijke spulletjes voor mezelf en m'n maatjes uit de buurt. De rest verkoop ik liever voor een zacht prijsje aan een lid of sleutelclubje dat net als ik de auto's rijdend wil houden, dan aan een handelaar die jullie straks de hoofdprijs rekent. Ik heb echt van alles . Plaatwerk , onderstel,interieur, instrumentarium,zijruiten,achterklep, ,kabelbomen en ecu, automaatbak ken, motor spul inclusief een complete turbokit. Bel of pm en kom kijken. 0031615306662. Ik hoop dat de beheerder dit bericht OK vind .
Ik ben geen handelaar, maar gewoon een liefhebber en verzamelaar.

Wat fijn dat je dan aan mede Lexus rijders denkt en dit forum!

Daarnaast wens ik je graag het beste met betrekking tot je gezondheid (y)

Welkom terug, 'k heb 1 tipje: haal je telefoonnummer hier weg en vraag of geïnteresseerden je via een PB willen benaderen. Je kunt via e-mail geïnformeerd worden als iemand je een PB stuurt.