Terugroepactie misgelopen ????

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Ik heb ergens vernomen dat er een terugroepactie is geweest voor de IS220d ivm luide krak(en) van het dashbord..
Nu viel het mij dus op dat het ofwel h??l slordig gedaan is ofwel is dit iets anders !!!
Kijk maar eens op de fotos....
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Er steekt een soort harde schuimrubber tss de voorruit en het dashbord.....
Iemand een gedacht wat dit kan zijn en eventueel een oplossing ???
Dit staat toch niet mooi in een Lexus h?.....
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
eruit halen en zelf opnieuw foam plaatsen. maar dit is denk ik niet door lexus gedaan, het ziet er niet uit zo.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Geen idee eigenlijk !!!! Het was al zo denk ik, maar ik heb er eigenlijk nooit erg in gehad.....
Ik ga ook nog eens fatsoenlijk kijken om te zien naar het hoe/wat, en daarna proberen op te lossen......
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ik zou het eruit trekkken en kijken of het kraakt, zo niet dan weglaten, mocht die weer kraken dan zou ik zelf voorzichtig weer wat tussen plaatsen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ik denk dat je voorruit een keer is vervangen, klopt dat?

Kraken in dashboard was bekend daar weet alan alles van,... :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb niet het kraakje bij me ruit en dashboard gehad, maa rwel achter de radio :) dat harde knik knak alsof er een steen tegen je ruit aan knalt. maar dit is gelijk bij aanscahf al opgelost :) voord e rest geen piepjes of kraakjes waar te nemen nu
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Misschien zijn het de raamhouders aan de boven zijde?

Zitten net onder je plafonbekleding 2 stuks links en rechts
 

Djv

Nieuw hier
24 sep 2014
5
0
0
Hallo,

ook ik heb een kraakje en het lijkt uit het dashboard te komen waar de centerspeaker zit. Heeft iemand daar ervaring mee?
Daarnaast heb ik een windgeruis linksvoor bij het raam zodra ik boven de 70 ga rijden.

heeft een van jullie een tip hoe dit op te lossen?

En als laatste... de krakende remmen voor. Hier ben ik al voor terug geweest en de garage heeft gevijld. Wat weet ik niet precies en het was even weg, maar het is nu luidruchtig weer terug. Als ik het stuur draai en de oprit op rijd, kraakt het alsof er iets afknapt aan de linker en rechterzijde.

hoor het graag van jullie.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi DJV,

Kapje in de centerspeaker moet even opnieuw vastgezet worden door de dealer. Het windgeruis komt mogelijk van de spiegels af en daar is niet veel aan te doen.

Tot slot de remmen is een bekend probleem, deze moet in een speciaal vet gezet worden. Dan is het weg. De dealer kan je daar ook mee helpen.
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Windgeruis herken ik! Had ik ook ineens last van nadat de auto gewrapt was. Bleek de afdekstrip te zijn die naast de voorruit zit. Kleopjes niet helemaal goed vast/ afgebroken. Nieuwe erin en je probleem is opgelost!
(Lijkt op slechte voorruitvervanging bij je??)