Test GS450h

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb nu de GS450h bij mij voor een testrit (review komt nog). Maar mijn god! Wat een auto! Acceleratie is formidabel, hoewel je dit niet direct door hebt. Trapte het gas even plat en zat zowaar in notime op 220.

Bijna alles laat ie achter zich. En echt heel erg comfortabel. Arjan, deze is echt voor jou! :greens:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Ben er ook mee gaan rijden, maar was toen net uitgekomen dus een dikke 3 jaar geleden. Was directiewagen die te koop stond voor 63.000?

Mijn bevindingen zijn net hetzelfde, afwerking, rijgedrag, h technologie..... :surprised:
Mogen ze zo voor mijn deur afzetten....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben echt heel erg happy met de auto. Snel, krachtig en gewoon heel leuk speelgoed. Mocht ik deze straks kopen, dan gaat ie wel gewrapped worden in mat zwart of wit parelmoer.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Volgens mij zitten hier een paar Lexus freaks.... :biggrin:

Moet binnenkort ook terug bij Lexus zijn voor wat onderdelen, aangezien wij gaan trouwen volgend jaar in september ga ik eens horen of ik bij hun de LS600 niet kan meekrijgen om in de suite te rijden en wat foto's....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geef aan dat je Lexusforum hebt uitgenodigd op jouw trouwen en dat er een artikel geschreven gaat worden ;) Misschien gaan ze dan nog overstag :)
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Toe maar, gewoon even testrijden in een gs450h, lijkt me geweldig!

gefeliciteerd esteban! Lijkt mij ook een gave trouwauto!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Klopt helemaal wat je schrijft, de huidige gs 300 van mij is al niet normaal mee te rijden, daar heb je geen 430 /460/450h voor nodig. In NL is het een totaal onbruikbare auto als je rijbewijs je lief is.
Erg ondergewaardeerd door de schrijvende pers, voor mij is duidelijk dat de heren journalisten een bepaalde duitse voorkeur hebben wat op mij overkomt als totaal geen verstand hebben van auto's.
Maar what's new, was de Crown met de Cressida dan zo'n gewaardeerde auto? Nee, kapot geschreven door de pers en die trent zet zich door bij Lexus omdat dat nou eenmaal een Toyota-adept is. Laat iedere Lexusrijder maar stiekem gniffelen om die Duitse degelijkheid en sportiviteit, ik geniet in rust van de Mark Levinsson en een soepele 6 cilinder incognito met gekoeld/verwarmd leer onder mijn kont.

Mijn motto , liever een ster in mijn voorruit dan op mijn motorkap. :hi:
 

Bijlagen

  • DSC_0435.jpg
    DSC_0435.jpg
    123,9 KB · Weergaven: 42

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Toch zie ik er wel wat in.

Zo gaat het met alles in Europa. Iets wat nieuw is wordt afgeschoten. Het kan immers niet beter zijn dan datgene wat opa en oma ons geleerd hebben. Opa zei, rij een Volkswagen, de kleinkinderen doen het nog steeds. Opa zei, eet alleen Calv? pindakaas, en de kleinkinderen volgen...immers alle andere producten kunnen niet goed zijn.

Volgens mij zijn wij een beetje "stuck in our ways". Mensen, doe eens gek, koop een Lexus.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
of iets anders...

Maar ik sluit me bij jouw aan Hube... Over het algemeen worden de Duitse wagens geprezen terwijl er andere merken zijn die net zo goed of soms zelfs beter, maar blijkbaar gaat het om het geluid dat de deur maakt als je hem dicht doet en de dashboard moet knuffelbaar zijn... alsof je met je hand erop rijdt... :biggrin:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is trouwens iets dat ik niet begrijp. Iedereen heeft het over het plastic in de Japanse en Amerikaanse auto's. Maar serieus, een A6 of een 5serie doet er niet voor onder. Die zitten namelijk boordenvol met hetzelfde plastic.
Kortom mensen die dat roepen, papagaaien opa na :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Een goed voorbeeld:

Zonneklep van de IS250/220.. zelfs in de 5 serie en E klasse gebruiken ze hard materiaal, dus als je het zelfde materiaal en afwerking wilt hebben wat er in de IS zit, dan zal je dat pas krijgen bij de S klasse/7 serie/A8. KWaliteit van het leer precies hetzelfde.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alan zei:
Een goed voorbeeld:

Zonneklep van de IS250/220.. zelfs in de 5 serie en E klasse gebruiken ze hard materiaal, dus als je het zelfde materiaal en afwerking wilt hebben wat er in de IS zit, dan zal je dat pas krijgen bij de S klasse/7 serie/A8. KWaliteit van het leer precies hetzelfde.
Huh was me nog nooit opgevallen, ik ben 1.95 en gebruik nooit een zonneklep, maar evengoed allemaal geleuter natuurlijk over kwaliteit, ik zal er nog 1 opgooien, de spatborden en deurpanelen en diverse andere plaatwerk van Mercedes, Audi, BMW, Volkswagen komt gewoon uit NEDERLAND, lees polynorm in Bunschoten. Nu ben ik er dus achter waarom er altijd zo'n vislucht hangt in de duitse (uber)klasse,..... :smile: zit vrouw Antje toch nog in de genen van de Duitsers. :madd: