Tevreden Lexus rijder (CT LL wit)

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Ik ben Peter en woonachtig in het Brabantse. Ik rijd een auto van de werkgever, en de vorige was een BMW 318d Touring (tegen 25% bijtelling). Deze was aan vervanging toe, en ik ben in mei 2011 op zoek gegaan naar een auto met een bijtelling van max. 20%. De toenmalige "bekende" modellen in de 14% categorie (Prius en Accord) stonden mij niet zo aan, maar toen werd ik verrast door de Lexus CT! Na een proefrit was ik meteen verkocht. Nu heb ik de laatste 24 jaar uitsluitend stationcars gereden (van diverse merken) vanwege de praktische ruimte voor m'n gezin, maar aangezien de kinderen nu ieder zelf over een auto beschikken, is de ruimte een stuk minder belangrijk geworden. Dus ik hoefde niet lang na te denken. Gezien het budget ging ik voor een Luxury Line. Het werd een witte, compleet met schuifdak, performance dempers en bamboe strip op het dashboard. Hij is op 12 januari afgeleverd, en ik heb sindsdien ruim 1200 km gereden. Het is elke dag weer genieten van het comfort, de rust en de geweldige ML installatie, en ik breng ook nog eens beduidend minder geld naar de fiscus. Wat wil je nog meer? :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! :hi:

Een geweldige auto die CT. Mijn ouders hebben hem ook net gekregen. Ze zijn er helemaal happy mee :rulez:

Hoe dan ook, veel plezier op het forum!
 

filerijder

Hoort erbij
28 okt 2011
26
0
0
Grappig, om exact dezelfde redenen (kids eigen vervoer, prius en honda niet mooi) ook een CT LL wit besteld, die vandaag bij de dealer afgeleverd wordt.
Rij nu nog een weekje een Renault Laguna station, prima auto verder, maarja 25% bijtelling.
Veel plezier met je auto.