Thuiskomer

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Dag Forum,

Ik begrijp dat de CT is uitgerust met een "Bandreperatieset". Nu heeft/had mijn vrouw dat ook in haar Auris HSD, maar na de handleiding bestudeerd te hebben, heeft zij gekozen voor een zgn. thuiskomer band. Die past zonder probleem daarin.

Nu komt een lekke band niet snel voor, maar het leek haar niets om bijvoorbeeld 's-nachts in het donker met zo'n reperatieset aan de gang te moeten. En ik ben het daar eigenlijk wel mee eens.

Nu mijn vraag, past een thuiskomer ook in de CT? (Heb deze inmiddels in bestelling, vandaar mijn belangstelling)

Vr.gr.,

Peter.

N.B. Sorry als dit eerder langs gekomen is, maar kon niets vinden.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Bij sommige aftermarket velgen, ik noem maar iets, hou je b.v. te weinig/teveel draad over, gaten te groot/te klein, etc. In dit geval, als ze goed passen en vast te zetten zijn (testen), kun je die bouten gewoon gebruiken.

Btw, nette besparing! :rulez:
 

wersitime

Nieuw hier
13 mrt 2012
11
0
0
Probleem opgelost. De verkopende partij heeft de moeren nogmaals gestuurd en nu heeft TNT ze niet zoekgemaakt.

Christophe bedankt voor deze service!
 

Lco

Nieuw hier
26 sep 2014
1
0
0
Ik ben aan het twijfelen om deze wagen te nemen als nieuwe firmawagen maar wij zijn verplicht van een reservewiel of thuiskomer erbij te nemen. Past deze wel onder de kofferbak als je een gewoon model hebt? Ik zou het niet ok vinden als die gewoon los in de koffer ligt en de helft van je koffer daardoor al gevuld is. In de garage wisten ze het ook niet (!?)