Tip: Op afstand starten, eenvoudig met module

Elster

Actief
27 jan 2013
150
19
18
Volgens de dealer wil helemaal niemand zijn Lexus op afstand starten, maar ik dus wel.
Vanaf de bank de Lexus op de oprit starten: ruiten ontdooien & lekker warm binnen.
Ik heb de set vanuit de VS laten komen, via 12Volt.solutions.
De module laat zich met 20 minuten aansluiten: gewoon plug en play, geen geknip of soldeer praktijken.
De duidelijke installatie videos zorgen ervoor dat iedereen dit kan.
De auto kan gewoon met de bestaande afstandsbediening worden gestart.
Er is geen aparte afstandsbediening nodig, mits je de "long range" optie neemt, dan kun je de auto op maximaal 800 meter starten, makkelijk op kantoor of vanuit hotel.
De auto start, en zodra je het portier opent, stopt alles, en kun je niet zonder sleutel met de auto wegrijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

willemSeles

Actief
10 nov 2020
109
56
28
Grappig wel. M'n zus met zo'n nwe RAM-150 heeft dat ook (staat nooit langs de weg, maar op eigen terrein) en je schrikt je rot als zo'n V8 uit het niets aanslaat. Zal die site eens bekijken.

Zie net dat het bij een IS300 zo'n E400,- kost ,enkel ik bedenk me dat bij mijn hybride nooit de motor loopt na indrukken startknop. Pas in z'n achteruit rijdend icm energievragende camera/beeld.

mvg,
 
Laatst bewerkt:

Elster

Actief
27 jan 2013
150
19
18
Ik heb overigens de long range optie ook aangeschaft.
Werkt over maximaal 800 meter, en dat klopt.
Ik was in een pretpark, en 10 minuten voor het einde de auto gestart ( meer aangezet, want hybride), en in een comfortabel koele auto gestapt.