Tja...nog zo'n CT200h leaser

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
Hoi!

Ik lees hier al eventjes mee en heb inmiddels ook al wat postjes geplaatst. Hoog tijd om me ook even netjes voor te stellen dus.

Ik ben een nieuwe Lexusrijder in sp? en in blijde verwachting van een rode CT200h (businessline met navigatie). Ik heb niet heel bewust voor Lexus gekozen en was waarschijnlijk nooit een Lexus gaan rijden als deze auto niet was uitgekomen (tenzij er een schip geld binnen zou komen ofzo).
Ik wilde wel graag een hybride rijden of op z'n minst een 14% auto. Niet alleen voor mijn portomonnee (hoewel dat natuurlijk b?st meespeelt, zo eerlijk ben ik ook wel weer), maar vooral ook omdat ik zo'n 95% van de 40.000 km die ik per jaar in mijn auto spendeer in m'n eentje zit. Mijn footprint op de weg is behoorlijk groot dus.

Honda was al afgevallen en ik stond op het punt te gaan proefrijden in een Prius (lelijk) en Auris (saai). Beide auto's vind ik qua uiterlijk eigenlijk niks, maar wonnen wel op een heleboel andere fronten. En toen ontdekte ik de CT200h. Ik was verliefd. En hij bleek binnen mijn leasebudget te passen! Proefrit gemaakt en verkocht.

Helaas is mijn bestelling wat lang blijven liggen bij m'n werkgever, waardoor mijn auto net op een ongelukkig moment is besteld en behoor ik dus tot de langwachtenden. Mijn CT wordt verwacht eind november, levering dus pas januari 2012..

Oh en mijn eigen 'specs': Microsoftnerd op hakken (ofwel een vrouwelijke ICT'er), 32 jaar, uit Den Haag.
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
:hi: Goedemorgen en welkom!

Ik behoor, net als jij, tot de 'gelukkigen' die mogen wachten tot (hopelijk) 1e week januari voordat we de CT in ontvangst mogen nemen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Microsoftnerds op hakken zijn uiteraard ook meer dan welkom! :hi:

Proficiat met de goede keus en smaak, helaas nog even wachten dus.. Wat rij je nu?

Grt,

Mike
 

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
Ik rij nu in de 'afdankertjes' binnen 't bedrijf.

Heb van december tot vorige week een Skoda Octavia Combi gereden. Helaas was dat contract verlopen en ging 'ie richting het maximale aantal kilometers, dus die is teruggetrokken. Erg jammer, want dat was wel een hele fijne auto om te rijden.

Nu heb ik een Honda Civic Hybrid die over is na vertrek van een collega. En daarin gaan de komende 2,5 maand nog wel heel lang duren. Ik ga geen vriendjes worden met die auto :neutral:
 

Rembrand20

Hoort erbij
26 sep 2011
85
0
0
Is het z'n vervelende auto dan. Een aantal collega's van mij rijden er ook in en die hoor ik zeker niet klagen... Nou zie ik ze ook niet elke dag, maar toch :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi! welkom op het forum! :)

succes met wachten op je CT! maarja dan heb je ook wat ;)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
:hi:
Highheeled micronerd.

veel :D op het forum

En de kleur rood gekozen om te matchen met je haar of je outfit?? ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier! leuk dat je je hebt voorgesteld! nogmaals chell succes met het wachten!
 

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
Rood, omdat er best wat kleur mag op de weg tussen al dat zwarte en zilvergrijze blik :)
En tis handiger terugvinden in de parkeergarage zo'n rode auto ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
En tis handiger terugvinden in de parkeergarage zo'n rode auto

Geen Lexus gewend he? Je vindt je auto altijd terug door het bosje bewonderaars wat zich om je auto schaart! :p
 

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
GPS-10 zei:
En tis handiger terugvinden in de parkeergarage zo'n rode auto

Geen Lexus gewend he? Je vindt je auto altijd terug door het bosje bewonderaars wat zich om je auto schaart! :p

1-0 :mrgreen:

Oh en die Civic: ik zit er niet lekker in. Kan geen fatsoenlijke houding vinden en krijg dus pijn aan rug en benen. En er klopt iets niet aan die auto vind ik, qua hoe 'ie reageert enzo.

Maar goed, des te fijner gaat m'n CT'tje straks zijn. Hoop ik :)
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Waarom pas levering in 2012?

Hier ook levertijd-gedupeerde... maar verwacht bij de dealer begin december, ook leveren begin december. Heb dit aan de leasemaatschappij doorgegeven en gelijk de orderbevestiging aangepast.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
leasemaatschappijen leveren geen auto's na half november... daarom levering pas 2012... of heb jij dat voor elkaar gekregen?
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Ik had dat inderdaad ook gehoord. Gebeld met Leasplan en gevraagd.. Zij doen daar niet aan vertelde ze.
 

JWR

Actief
4 jul 2011
104
0
0
Chell, welkom hier!

Als ik het zo lees dan klink je niet als iemand die de vraag "wat voor een auto heb je?" beantwoordt met: "een rode!". :)

Straks veel plezier van je Lexus!

Groet,
 

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
JWR zei:
Als ik het zo lees dan klink je niet als iemand die de vraag "wat voor een auto heb je?" beantwoordt met: "een rode!". :)

Nee, niet echt ;) Zal deels de techneut in mij wel zijn. Plus dat ik gewoon veel op de weg zit, mijn auto is niet alleen voor de boodschappen.

Maar ik ben dan wel weer vrouw genoeg om een ander m'n band te laten wisselen en m'n auto's te voorzien van koosnaampjes ;)