Tja...nog zo'n CT200h leaser

Chell

Nieuw hier
20 sep 2011
19
0
0
Oh en mijn leasemaatschappij is op zich welwillend om eerder te leveren, dat heb ik nagevraagd.

Zij geven echter aan dat de aangegeven leverdatum van november in mijn geval een aankomst van eind november betekent.
Vervolgens moet ie dan nog richting de dealer en rijklaar gemaakt worden. Dan zouden we inmiddels halverwege in december zitten en d?n willen ze niet meer uitleveren omdat dat hen teveel geld zou gaan kosten.

Ik ga echter wel echt goed in de gaten houden hoe en wat, want de leasemaatschappij heeft letterlijk gezegd "als we u een maand eerder in de auto kunnen laten rijden, dan doen we dat".
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier Chell,

Het is leuk om wat vrouwelijke lexusrijders te hebben op dit forum, omdat er naast wat kleur ook wat anders dan het mannelijk geslacht op het forum mag komen. Mocht je ooit in de gelegenheid komen om op de meetings te komen, dan ben je van harte welkom!

Alan
 

Kela

Nieuw hier
26 okt 2011
14
0
0
Ik rij nu in de 'afdankertjes' binnen 't bedrijf.

Heb van december tot vorige week een Skoda Octavia Combi gereden. Helaas was dat contract verlopen en ging 'ie richting het maximale aantal kilometers, dus die is teruggetrokken. Erg jammer, want dat was wel een hele fijne auto om te rijden.

Nu heb ik een Honda Civic Hybrid die over is na vertrek van een collega. En daarin gaan de komende 2,5 maand nog wel heel lang duren. Ik ga geen vriendjes worden met die auto

Ik ben (nog) een civic hybrid rijder. Prima auto, maar met heel weinig power. Ik vervoer regelmatig een aantal kayaks op het dak en dan zijn de "batterijen" in een mum van tijd leeg en is het worstelen om met het verkeer mee te komen. :X
Nu een CT luxury line besteld met nog wat extra's en kan hem helaas pas in maart 2012 omruilen, want dan loopt het contract voor de Honda af. De proefrit beviel prima, dus ik kan niet wachten tot hij wordt geleverd. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik hoop het ook voor je, Kela! Zou ook leuk zijn als je je even voorstelt! We zijn al in dat subforum dus de stap is kleiner! ;)