Pas geleden heb ik me aangemeld op de site om wat meer informatie te zoeken over de eerste generatie IS. Het plan is gevat m'n oude Toyota te vervangen door een praktischere, ruimere en comfortabelere auto zonder teveel rijplezier in te hoeven leveren.
Wat prestaties betreft leek een IS200 me niet snel genoeg. En aangezien ik liever zelf schakel is een IS300 uitgesloten. Daarom ben ik gisteren een stukje wezen rijden in een IS200 met een TTE compressor. Daar zit genoeg gang in en qua sturen beviel het ook prima, mede dankzij het aangepaste onderstel. Aan de stuurbekrachtiging moest ik weer een beetje wennen, ik zal het maar zien als een stukje comfort.
Hier en daar heb ik al wat gezocht naar informatie over de TTE spullen en ben wel wat tegen gekomen maar ik hoop eigenlijk dat jullie me nog het ??n en ander kunnen vertellen!
Wat prestaties betreft leek een IS200 me niet snel genoeg. En aangezien ik liever zelf schakel is een IS300 uitgesloten. Daarom ben ik gisteren een stukje wezen rijden in een IS200 met een TTE compressor. Daar zit genoeg gang in en qua sturen beviel het ook prima, mede dankzij het aangepaste onderstel. Aan de stuurbekrachtiging moest ik weer een beetje wennen, ik zal het maar zien als een stukje comfort.
Hier en daar heb ik al wat gezocht naar informatie over de TTE spullen en ben wel wat tegen gekomen maar ik hoop eigenlijk dat jullie me nog het ??n en ander kunnen vertellen!