Toekomstig CT200h rijder

• Onderwerp starter Onderwerp starter evol
  • Startdatum Startdatum

evol

Nieuw hier
25 mrt 2012
9
0
0
:hi:

Twee weken geleden een Dark Opal CT200h Business Edition besteld.

Na een 118d wordt dit misschien wel even wennen maar de proefrit was veelbelovend en fiscaal gezien is de Lexus wel erg aantrekkelijk!

Nu helaas wachten...verwachte levermaand is mei. Tot die tijd maar inlezen in de nuttige info op dit en ander forums op het internet!

Menukaart gisteren ontvangen, maar de dealer hoeft hem pas eind april terug. Helaas toch nog zeker een maandje wachten. Tot die tijd maar doorkachelen in de Carisma van mijn schoonouders :D

Op 't verkeerde been gezet, 1 april in vizier... :D

Begint nu wel te kriebelen zeker? :P

WElkom hier!! en het is gewoon een hele andere auto, maar goed als je elke maand op je salaristrookje kijkt, dan zie je wel waar je het voor doet :)

Vandaag maar eens de dealer gebeld om te horen of ze al wat meer wisten over een afleveringsdatum. Blijkt dat de auto gisteren bij hun is afgeleverd! Deze week wordt het kenteken aangevraagd en door koninginnedag haal ik hem dan 1 mei op! :rulez:

En hij is er!
Gisteren mocht ik hem dan al ophalen, een Dark Opal business edition.
Netjes afgeleverd, op luxe kentekenplaten en met een subtiele dealer verwijzing achterop. Netjes gedaan door Lexus Zwolle.

Ik zal binnenkort nog eens een fotootje maken en plaatsen. Het is trouwens al de 3e in de wijk, uniek is hij niet meer te noemen!

/me is een happy camper :)

evol zei:
Ik zal binnenkort nog eens een fotootje maken en plaatsen. Het is trouwens al de 3e in de wijk, uniek is hij niet meer te noemen!

daar heb je wel gelijk in ;) maar het blijft een gave wagen!

veel plezier ermee en veilige kilometers! :rulez:

Gefeliciteerd! Ik hoop de foto's snel te zien :) Wie weet zie ik hem eerder in het echt!

Tja, het is een zeer mooie complete auto, zonder mtb en 14% bijtelling. En wij zijn Hollanders h? ;)

Ruim een week en 2500 km verder!

auto1.jpg

Eerste mod ook uitgevoerd:

auto2.jpg