Toekomstig CT200h rijder

• Onderwerp starter Onderwerp starter evol
  • Startdatum Startdatum
Prachtig! :rulez: Nu iets verlagen, F-sport gril en LEDs ;) Om maar het standaard riedeltje op te noemen!

Mooie Bak Evol, echt, heel mooi!

Is dat een haaienvin op het dak? Persoonlijk vindt ik dat erg lelijke dingen. Heel BMW. Mijn auto heeft de antenne van de GPS ingebouwd. Gelukkig niet zo'n vin op het dak. Maar goed mijn smaak. :D

Coordinator zei:
Is dat een haaienvin op het dak? Persoonlijk vindt ik dat erg lelijke dingen. Heel BMW. Mijn auto heeft de antenne van de GPS ingebouwd. Gelukkig niet zo'n vin op het dak. Maar goed mijn smaak. :D
Dat is inderdaad een haaienvin op het dak. Heel BMW inderdaad, en voorheen reed ik ook BMW dus past prima bij mij :D

Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Dan werd het wel heel saai op de weg!

Ik vind het wel wat hebben, maar ik heb stiekem ook wel wat met BMW. Mijn vrouw heeft er niks mee, dus zal ik er waarschijnlijk ook nooit eentje hebben (BMW dus) maar mijn testrit in de 335i cabrio destijds voor ik mijn huidige kocht, zal ik nooit vergeten... wat rijdt die auto goed!

Volgens mij heb ik je dan door de buurt zien rijden toen met die 335i. Zat een mooi geluid in!
Ik denk dat er wel weer een BMW komt, maar voor nu gelukkig met de CT!