Toekomstig Lexus rijder

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Hallo Allemaal,


Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Glenn en woon samen met mijn vriendin en hond in Melick in een dorpje naast Roermond. Momenteel rijd ik een Honda Civic 1.8 Sport uit 2006. en heb ik nog een Suzuki GSX400E Caf?racertje. Echter de Caf?racer staat te koop. Ik heb er gewoon teweinig tijd meer voor. Als deze is verkocht wil ik mezelf verwennen met een "nieuwe" auto. Dit moest een luxe sedan of misschien wel een station worden. Al snel was de keuze verkleind tot een bmw 3 serie e90/e91 of een lexus is250 2e gen. De 3 serie blijft een mooie auto, alleen de nadelen vind ik dat je ze op elke hoek ziet staan. Ook zijn ze allemaal redelijk kaal in opties of je betaald meteen de hoofdprijs. Dus 99% zeker dat ik voor de Lexus is250 ga. Ik heb hier al gelezen dat de automaat erg fijn moet rijden.
Al zou ik een handbak ook niet erg vinden. De opties die ik zeker wil zijn leer en het ML geluidssysteem. Het is de bedoeling dat ik mijn Civic ga inruilen, en heb al een paar mooie kanidaten op het oog.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom. Veel succes met de zoektocht! Inderdaad de automaat is zeer fijn. Ook ML zou ik er zeker in doen.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Een BMW blijft een fijn sturende auto, maar een IS stuurt ook niet verkeerd. Wat je zelf al zegt, het feit dat je ze vrij weinig ziet, iets 'unieks' kunnen rijden, ik zeg welkom alvast dan M3nace!
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Een IS250 is goede keuze. Het aanbod is redelijk goed! suc6 en laat je goed adviseren!!!!
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom M3nace,

Succes met het zoeken en de aanschaf van je volgende auto.
Een IS250 lijkt mij zeker een goede keuze.
Enne foto's vinden we altijd leuk, ook van je huidige verzameling.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom
en succes met de zoektocht naar de voor jouw perfecte IS :rulez:
en idd de BMW is een mooie auto maar wil je iets aparts ga je voor de IS
 

soepkip

Nieuw hier
20 mrt 2015
13
1
0
De ML bij Lexus is geweldig. Voor je een vergelijkbaar geluid haalt uit een dreier ben je vele euros verder.
Voor ik mijn CT met ML kocht twijfelde ik over een 320D met JBL audio.
De Lexus won het op stilte (hybride) en stereo.
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Dankjewel allemaal! Hebben jullie nog tips verder ? Ik weet dat lexus bulletproof is. Toch heb ik de neiging om een beetje naar de kmstand te kijken.