Toekomstige CT200h Rijder

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Ik zou mij graag willen voorstellen. Mijn naam is Rebecca en ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe CT200h besteld. Jammer genoeg wordt deze niet eerder dan Januari 2012 geleverd. Maar tot die tijd ben ik zeker hier te vinden en nieuwsgierig naar iedereen zijn bevinden van deze geweldig mooie auto.

Greetz,
Rebecca :hi:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
:hi: He Rebecca, ouwe onderdelenhandelaar :D :D

Welkom op het forum, :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom op het forum :) Ik zie dat je al wat kenissen hebt gemaakt.

In ieder geval:

:mrgreen:
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Welkom becca, het zal inderdaad lang wachten worden! Om je pijn te verzachten, ik heb meer dan een jaar gewacht op deze auto en ben er nu hartstikke blij mee! Dus zoals meerderen zullen zeggen, het wachten waard.

Veel plezier op het forum!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier Rebecca! Veel plezier gewenst op het forum! in wie weet.. misschien heb je een meevallertje dat het toch dit jaar wat wordt! ;)
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
mlcoolj zei:
welkom hier Rebecca! Veel plezier gewenst op het forum! in wie weet.. misschien heb je een meevallertje dat het toch dit jaar wat wordt! ;)


Optimist! :D

Maar hoe heb je je CT besteld? Kleur/opties/enz?
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
CT Luxury Line in Dark Opal & Ivory leder interieur met de volgende extra opties:

- Schuif/Kanteldak
- Carbon/Graphite Dashboard decorpaneel
- Carbon Spiegelkappen
- Performance Dempers
- Beschermstrip Achterbumper RVS
- Privacy Glass
- Laadvloerbescherming kunsstof
- Alarminstallatie SCM Klasse 3

Greetz,
Rebecca
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Ik had de CT ook in December 2011 kunnen krijgen maar omdat ik de auto zakelijk ga rijden heb ik gezegd lever hem maar in Januari 2012.

Greetz,
Rebecca
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Dag Rebecca, welkom ook namens mij! Waarom heb je (bijna) E.X.A.C.T. dezelfde auto genomen als ondergetekende? We kunnen straks alleen het verschil zien aan mijn bamboe houtje op het dashboard, en jou RVS strippie achterop... OK, OK, in de garage zullen ze de performance dempers niet bij mijn toekomstige auto kunnen vinden. Maar verder heb ik mijn zussie gevonden geloof ik! :D

Nee joh, gekheid, ik weet precies waarom je deze keuze hebt gemaakt: het is namelijk de mooiste CT leverbaar. And that's final. :worship:
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Op 6 Januari 2012 om 16 uur kan ik mijn nieuwe auto in ontvangst nemen bij Lexus Enschede!! Nu nog 2 weken wachten.