Toekomstige Lexus NX 300 h rijder. Misschien....

Christianlexus

Nieuw hier
20 mrt 2022
3
0
1
Hallo iedereen,
ik rijd nu al 4 jaar met mijn tweedehands Kia Sorento 2.2 diesel, uit 2010. Deze wagen kost me echter door hoge taksen, verzekering, dure diesel ongeveer 390 euro per maand. Ik ben op zoek naar een goeie tweedehandswagen.
Ik vond de Lexus nx300 h voor mij een beter alternatief dan de is300 door de ruimere koffer en hogere zit.
Ik ben door heel wat zaken overtuigd dat dit voor mij de ideale wagen is. Daarom dat ik me hier lid maak zodat ik kan leren van jullie ervaringen en tips.
Ik ben nu een tijdje op zoek naar dit model en zou graag weten of er modellen zijn die ik dien te vermijden.
Cheers.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
456
202
43
Hallo iedereen,
ik rijd nu al 4 jaar met mijn tweedehands Kia Sorento 2.2 diesel, uit 2010. Deze wagen kost me echter door hoge taksen, verzekering, dure diesel ongeveer 390 euro per maand. Ik ben op zoek naar een goeie tweedehandswagen.
Ik vond de Lexus nx300 h voor mij een beter alternatief dan de is300 door de ruimere koffer en hogere zit.
Ik ben door heel wat zaken overtuigd dat dit voor mij de ideale wagen is. Daarom dat ik me hier lid maak zodat ik kan leren van jullie ervaringen en tips.
Ik ben nu een tijdje op zoek naar dit model en zou graag weten of er modellen zijn die ik dien te vermijden.
Cheers.
Welkom op het forum.

Als NX300h rijder kan ik dit model zeker aanbevelen. Ook voor mij gold om praktische redenen dat ik van de IS ben overgestapt naar de NX. Met name de ruimte die de NX extra biedt is zonder meer erg prettig.