Toyota rijder nu met Daily IS200

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Hallo allemaal,

Ben Lennert en heb sinds een weekje een IS200. Ik heb daarbij ook nog 2 Corolla's RWD (AE86) en vind dit wel een leuke zijstap.

De auto vind ik fantastisch rijden echter zijn de vorige eigenaars minder netjes geweest en heb ik dus nog een wensen lijstje wat ik de komende tijd ga verbeteren aan de IS. Mocht van mijn vriendin geen rechts gestuurde halen want wilde eigenlijk de RS200 maar ja, zij moet ook prettig sturen.

Heb al aardig wat info van het forum gelezen en vond het daarom wel handig mij even voor te stellen. Heb jaren geleden iemand uit Nijmegen ontmoet die een IS had die mij wat AE86 onderdelen verkocht. Vraag mij af of hij hier zich ook schuilhoud :)

Hoi en welkom op ons Lexusforum, Lennert! :hi:

Tja er zijn een aantal Altezza lovers hier op het forum die het vurig met je eens zijn.

Of jouw kennis hier rondhuppelt, geen idee!

Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS. Heb je ook foto's? Zowel van de IS als de AE86. Ben benieuwd.

Bijlagen

• 417031_10150562743024840_636979839_8735277_1319102765_n.jpg
    417031_10150562743024840_636979839_8735277_1319102765_n.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 76
Mooie rolla's! heb je de wielkasten achter van de blauwe een beetje verbreed? of lijkt dat zo...

Is ziet er goed uit zo op de foto!

ja die blauwe heeft andere wielkasten maar dat ga ik in de loop der tijden weer es terugbouwen naar orgineel. Was een probeersel en ik vind het niks :-D

IS is mooier op de foto dan in het echt

Min puntjes:

- deukjes moterkap (is te fixen)
- Andere kleurachterklep (heb op schades gechecked maar de body is recht en alle balken ook. Geen las plekken te vinden dus snap er niks van) De achterklep heeft zeg maar een andere metallic vlok waardoor ik zeker weet dat die van een andere is afkomt. Maar kan ook om een andere reden zijn omgewisseld.
- metalen balk achter de voorbumper heeft een deuk en er zit een scheurtje in de grill waardoor ik zeker ben dat iemand er met een trekhaak of dergelijke tegenaan heeft gezeten. Geen grote schade ofzo alles is heel maargoed ik wil het graag netjes.

Nice!!! welkom op het forum! en wellicht dat je hier de is200 rijder tegenkomt die je de spullen heeft verkocht?

OF misshcien zelfs dat hij ook op de meeting komt, dus als je ook een kijkje komt nemen in de zomer :)

Meeting informatie: viewtopic.php?f=1&t=2642#p44217

Hey Lennart, Alsnog welkom hier. Mooi Hachi Roku's heb je daar! :D
Zocht een tijd geleden een "echte", maar die dingen zijn zo schaars en zijn zo gewild, dat ze mij te duur zijn.