track and trace systeem

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
:grin:Beste Lexusliefhebbers. Als ik mijn beauty later dit jaar ga rijden moet ik hier van de verzekering een track and race met antistoorzender in plaatsen! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik heb uitgezocht dat hier ook een abonnement bij hoort, hoor echter ook verhalen dat je dat niet moet doen maar pas inschakelen bij diefstal. Please advice!!
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Heb er wel eens met 1 oog naar gekeken en de meeste werken via een sim kaart ,dus telefoon abonnement , maar prepaid zou ook moeten werken

beste advies wat je hier zal krijgen is om het professioneel te laten doen , zeker vw die anti stoor zender

mag ik vragen waarom dat ge?ist wordt , vw nieuwprijs ? een 911 is populair vw de onderdelen en daar is een markt voor , jij krijgt een exclusieve RC , gelukkig niet handelswaardig
 
21 jan 2014
250
17
0
Ik herken het bericht van johanM. Mijn, komende zaterdag af te leveren CT200H moet ook voorzien worden van Track&trace en anti jammer jammer. (ofzo iets) Zal navraag doen bij aflevering wat dat is en waarom in een CT200H wel en waarom niet in mijn andere speeltje. :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
mag ik vragen waarom dat ge?ist wordt , vw nieuwprijs ? een 911 is populair vw de onderdelen en daar is een markt voor , jij krijgt een exclusieve RC , gelukkig niet handelswaardig

Natuurlijk: Heeft te maken met de forse nieuwwaarde van de auto!
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik herken het bericht van johanM. Mijn, komende zaterdag af te leveren CT200H moet ook voorzien worden van Track&trace en anti jammer jammer. (ofzoe iets) Zal navraag doen bij aflevering wat dat is en waarom in een CT200H wel en waarom niet in mijn andere speeltje. :)

Dag Erik, ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Is jou track and race met abonnement?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Maar even terug naar de topic: Iemand anders nog ervaringen of suggesties??
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ik weet dat Hube hier achteraan is geweest ooit, misschien kun je hem een PB sturen...
 

Ome Joop

Nieuw hier
4 jul 2015
4
0
0
Soms accepteren ze ook een BearLock-versnellingsbakslot. Dat deden ze bij mij ook. Het is, zover ik weet, een stuk minder duur.