(TRD) onderdelen vanuit NZ

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wij gaan zeer binnenkort weer een aantal TRD spullen en andere zaken bestellen in Nieuw Zeeland. Een vriend van ons werkt daar bij een dealer en kan belachelijke kortingen geven op bijna alles wat er te koop is. Maakt niet uit voor welke auto, zolang het maar een Toyota of Lexus is.
Ik zal een link naar de TRD manual plaatsen hieronder, dan kunnen jullie kijken of er eventueel nog spullen nodig zijn.
Heeft er iemand interesse? Zo ja, uiterlijk zondag 14-2 22.00 de juiste part nummers doorgeven aan mij dmv een PB, dan kom ik niet lang daarna met prijzen door.
http://www.trdparts.jp/english/list_altezza.html (<--- De lijst is trouwens voor een is200/300/Altezza)

De prijzen zijn dan wel aanschafprijs, hier moet nog vervoer en invoerkosten nog bij komen. Hoe meer mensen iets bestellen hoe goedkoper vervoer kan worden... Als je een niet TRD onderdeel wilt bestellen en je weet de nr niet, dat kunnen we ook opzoeken.

Edit: We verdienen er zelf niks aan, we proberen alleen enthusiastelingen te helpen om de hobby betaalbaar te houden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.