- 21 sep 2010
- 715
- 111
- 43
In de zoektocht naar evt een ES300h zie ik eigenlijk geen enkel exemplaar uitgevoerd met een trekhaak. Eveneens bij een RC300h. Nu kan ik dat van zo'n coupe als een RC enigzins verwachten, maar nu met de GS uit de portfolio (regelmatig uitgevoerd met trekhaak), zou je misschien wat vaker een trekhaak verwachten of een ES, al is het maar voor een fietsenrek of bagagekoffer. Ik las dat in handleiding nog een notitie staat dat het niet te adviseren is een trekhaak achteraf te monteren omdat de auto daar niet op gebouwd is.
Ik ben niet van plan een dubbel assige Tabbert naar Zuid Frankrijk te sleuren, maar een trekhaak voor een fietsendrager of trekhaakkoffer lijkt mij wel het minimale wat mogelijk moet zijn. Zijn jullie bekend met partijen die een trekhaak achteraf netjes kunnen monteren en aansluiten. Vooral die laatste heeft bij mijn 3GS300 die notabene door de dealer met een Brink trekhaak is geleverd, nog wel voor wat lekstroom gezorgd. Uiteindelijk door de dealer wel opgelost.
Ik ben niet van plan een dubbel assige Tabbert naar Zuid Frankrijk te sleuren, maar een trekhaak voor een fietsendrager of trekhaakkoffer lijkt mij wel het minimale wat mogelijk moet zijn. Zijn jullie bekend met partijen die een trekhaak achteraf netjes kunnen monteren en aansluiten. Vooral die laatste heeft bij mijn 3GS300 die notabene door de dealer met een Brink trekhaak is geleverd, nog wel voor wat lekstroom gezorgd. Uiteindelijk door de dealer wel opgelost.