Trotse nieuwe eigenaar IS 200 Sportcross

:D Hij heeft inderdaad dezelfde kleur! Volgens mij zijn trouwens de meeste SX'en in die kleur.
Waar heb je de auto gezien? Ik kan mij niet herinneren dat ik een SX in Groningen tegen gekomen ben
afgelopen tijd.

Wel...ik kreeg een rondleiding door het Lexus pand in Groningen kleine 2 weken terug volgens mij. Ik zag toen een Lexus IS 300 Sportcross in exact dezelfde kleur. Men was bezig met het linker spatscherm voor. De auto viel mij op omdat het een 300 sportcross was in mijn kleur. De auto zag er verbazingwekkend goed uit. Zwart leer en sensoren in de achterbumper. Volgens mij ook nog navi maar dat weet ik niet meer zeker. In ieder geval was het echt een prachtige bak! Er stond ook IS300 achterop (bij mij staat er niets achterop)

Boudewijn

Het klopt dat onze auto toen daar was i.v.m. een vakantie ongemakje :( . De auto heeft inderdaad navigatie.

Bij ons in de buurt rijd nog een zelfde SportCross rond. Normaal gesproken zou op jou SportCross ook gewoon IS200 op de achterklep moeten staan.

Schitterende auto heb je!

Nee bij mij staat er niets achterop. Alleen aan de linkerzijde "Lexus". Wellicht dat de eerste koper dit niet erop wilde hebben.

Bij mijn Sportcross stond er ook IS300 en de ganse belettering op,
ik heb dat er zelf afgehaald, ik vind dat mooier, clean ;)

Heb ik altijd een schitterend model gevonden die IS Sportcross....

:llol: "ouweheer" :llol: schitterend....