Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hij heeft inderdaad dezelfde kleur! Volgens mij zijn trouwens de meeste SX'en in die kleur.
Waar heb je de auto gezien? Ik kan mij niet herinneren dat ik een SX in Groningen tegen gekomen ben
afgelopen tijd.
Wel...ik kreeg een rondleiding door het Lexus pand in Groningen kleine 2 weken terug volgens mij. Ik zag toen een Lexus IS 300 Sportcross in exact dezelfde kleur. Men was bezig met het linker spatscherm voor. De auto viel mij op omdat het een 300 sportcross was in mijn kleur. De auto zag er verbazingwekkend goed uit. Zwart leer en sensoren in de achterbumper. Volgens mij ook nog navi maar dat weet ik niet meer zeker. In ieder geval was het echt een prachtige bak! Er stond ook IS300 achterop (bij mij staat er niets achterop)