tweedehands parts vanuit UK.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Dag jongens en meisjes, in het weekend van 24 oktober gaat er een bus naar de UK voor wat onderdelen. Het gaat hier voornamelijk om is200/Altezza onderdelen. Deze komen van een gerenomeerde sloper vandaan (prijzen zijn erg netjes) Heeft iemand nog wat nodig? dan kan er gekeken worden of het beschikbaar is en vanaf daar zien we verder..

heb je interesse? stuur mij een PM!
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10 en SC400nl

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Blijkbaar zijn er ook carbon dipped parts te krijgen. De electrische raamschakelaars, dashboard delen, die kap over de tellerbak. Als er interesse is graag een berichtje sturen naar mij of Marvin! Ik ga heen en weer trouwens, er is nog wat ruimte over.

Mocht er interesse in zijn dan kan ik eventueel vaker spullen meenemen, ik heb familie wonen in Engeland waar ik nog wel een heen ga.

Gr
Stephan
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
is dit specefiek alleen voor de altezza/is200 of staat er nog een is250 tussen toevallig:giggle: Ik zoek een nieuwe plafonaire unit MET zonnebril houder. Denk dat die optie op mijn lexus niet zit want ik krijg em niet open ! ​
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
is dit specefiek alleen voor de altezza/is200 of staat er nog een is250 tussen toevallig:giggle: Ik zoek een nieuwe plafonaire unit MET zonnebril houder. Denk dat die optie op mijn lexus niet zit want ik krijg em niet open ! ​
Dan zou je een US model in de UK moeten vinden want in EU zit bij ons aldaar de bewegingssensor voor het interieur. Klap geld voor 2x niks want naar verluidt passen er alleen kinderbrilletjes in.:p
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Is250 heeft hij niet staan (net ff gevraagd) dus daar kan ik je helaas niet aan helpen...
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
[...]
​Ik zoek een nieuwe plafonaire unit MET zonnebril houder. Denk dat die optie op mijn lexus niet zit want ik krijg em niet open ! ​

Pas daar even mee op. Is je IS uitgerust met een alarminstallatie? Zo ja, dan zit achter dat niet open te krijgen klepje namerlijk de 'radar' voor de interieurbewaking. En dan past er geen zonnebrilhouderdinges in...
 
Laatst bewerkt:

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Pas daar even mee op. Is je IS uitgerust met een alarminstallatie? Zo ja, dan zit achter dat niet open te krijgen klepje namerlijk de 'radar' voor de interieurbewaking. En dan past er geen zonnebrilhouderdinges in...

Euw das goed dat je dat zegt ja want die zit erop hahahaha
 

AHAM1

Hoort erbij
4 mrt 2015
57
0
0
Goedendag,

Mocht je een trekhaak voor een GS 430 (11/2005 3e generatie) tegenkomen, dan ben ik geinteresseerd.
 

DaniZigen

Hoort erbij
16 apr 2015
27
3
3
Hi,ik ga voor altezza voorbumper. En evt een catback of einddemper voor een is200. Alvast bedankt👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.