Twijfels over importeren van IS350 uit USA

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ik denk dat het weinig uitmaakt .
of je nu hier een is 250 koopt of daar een is 350 /250 .
het is een lexus is zo wie zo betrouwbaar .
ik start de auto altijd doe dan gordel aan radio en verlichting dan zet ik hem in drive laat hem de garage uitrollen .
wacht dan tot de garage sluit en rij dan op me gemak weg .
ik rijdt meestal niet hard maar als ik dat doe dan wacht ik altijd wel even voor ik gas geef zodat ik zeker weet dat de olie warm is .
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
wil zei:
ik denk dat het weinig uitmaakt .
of je nu hier een is 250 koopt of daar een is 350 /250 .
het is een lexus is zo wie zo betrouwbaar .
ik start de auto altijd doe dan gordel aan radio en verlichting dan zet ik hem in drive laat hem de garage uitrollen .
wacht dan tot de garage sluit en rij dan op me gemak weg .
ik rijdt meestal niet hard maar als ik dat doe dan wacht ik altijd wel even voor ik gas geef zodat ik zeker weet dat de olie warm is .

Ik heb hetzelfde ritueel :biggrin:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja ik doe de eerste 20km 25km aardig rustig aan :p

MAar als je comments ziet van sommige die zijn wat minder voorzichtig, maar zo gek is het ook niet :p veel leasebakken
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
En sommige mikken er ook nog gewone brandstof in, terwijl er alleen maar Premium in mag. houden ze ook niet van

In de USA verkopen ze ook nog 91 octane, zo'n ouwe V8 boeit dat niet, maar die moderne naaimachine's kunnen daar niet tegen.

BMW had daar ook veel problemen mee omdat de brandstof dus anders is, cilinder wanden van de Nikasil V8 motoren barstten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja we hebben als het goed is t/m 2012 de mogelijkheid om de is250 uit nederland te halen :)

Ik weet wel hoe die er dan uitgaat zien :D haahha