Uitlaat

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Ik ben op zoek naar info over een dubbele uitlaat voor een IS 200, zoals :photo: en of uitleg wat, welk, waar enz.... Ik weet dat hier iemand met een rode IS zo eentje heeft. Alvast bedankt.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Je kan 'm ook zelf op maat laten maken door een custom builder.

Ik heb dat ook gedaan voor mijn IS 220D. Genoeg te vinden op het internet.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ik had ook een dubbele uitlaat onder mijn is 200 .
deze heb ik laten maken bij atec tuning in ridderkerk

21ou6qf.jpg


muj51u.jpg
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
wil zei:
ik had ook een dubbele uitlaat onder mijn is 200 .
deze heb ik laten maken bij atec tuning in ridderkerk

Ziet er mooi uit. Hebben ze een volledige nieuwe lijn gebruikt? Zie ik het mis op de foto dat ze een deel van de originele buis hebben gebruikt en de andere er bij hebben aangelast? Kan je soms wat meer details geven? Foto's ofzo? Prijs? Werk? Alvast bedankt.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
blue-eyes zei:
Je kan 'm ook zelf op maat laten maken door een custom builder.

Ik heb dat ook gedaan voor mijn IS 220D. Genoeg te vinden op het internet.
Ja dat is waar dat er veel is te vinden maar altijd ( vind ik) vaag over plaatsing, hoe het juist in zijn werk gaat en bijna geen afbeeldingen te vinden. Maar ik dank je voor je info.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey hey ,

volgens mij hebben ze de uitlaat vanaf een flens gesplit .
ik heb toen bij atec 2 invidea einddempers gekocht en heb deze door wim ( monteur en zeer goede lasser bij atec ) eronder laten zetten .
als je het wilt zien moet je even zoeken op de naam autoracebaan op dit forum deze jongen heeft mijn oude lexus is 200 gekocht .
zijn naam is martijn misschien kun je eens met hem afspreken .
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
wil zei:
hey hey ,

volgens mij hebben ze de uitlaat vanaf een flens gesplit .
ik heb toen bij atec 2 invidea einddempers gekocht en heb deze door wim ( monteur en zeer goede lasser bij atec ) eronder laten zetten .
als je het wilt zien moet je even zoeken op de naam autoracebaan op dit forum deze jongen heeft mijn oude lexus is 200 gekocht .
zijn naam is martijn misschien kun je eens met hem afspreken .

Zal ik zeker eens doen. Door die twee dempers kreeg je dan een betere sound? Kwam daar evenveel uit en ik bedoel als je je hand daar voor hield kwam er uit eentje niet meer dan de andere of is dat maar een gedachte?
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
kreeg zeker een betere sound .
ik had er ook de cilencers uit gehaald .
en of er uit allebij de pijpjes even veel rook kwam dat weet ik niet nooit op gelet .
je kunt dit even aan martijn vragen
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
wil zei:
kreeg zeker een betere sound .
ik had er ook de cilencers uit gehaald .
en of er uit allebij de pijpjes even veel rook kwam dat weet ik niet nooit op gelet .
je kunt dit even aan martijn vragen

Sorry voor de late reactie, ofwel doe ik iets verkeerd ma ik vind Martijn niet :(
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Alor zei:
Tjoljok zei:
wil zei:
kreeg zeker een betere sound .
ik had er ook de cilencers uit gehaald .
en of er uit allebij de pijpjes even veel rook kwam dat weet ik niet nooit op gelet .
je kunt dit even aan martijn vragen

Sorry voor de late reactie, ofwel doe ik iets verkeerd ma ik vind Martijn niet :(

z'n gebruikesnaam is ook geen Martijn ... iets met Racing geloof ik

Ah ok zal is zien dat ik hem kan vinden. Bedankt om het even te melden.