Uitnodiging jaarmeeting 21 juni 2014 te Dongen

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goedendag,

Bij deze wil ik u uitnodigen om deel te nemen aan de jaarlijkse meeting van Lexusforum.nl Deze zal dit jaar plaats gaan vinden in Dongen op 21 juni tussen 12:00 en 17:00.

De heer van Kakerken heeft voor onze meeting zijn terrein en andere faciliteiten beschikbaar gesteld. Het adres:

vierbundersweg 125
5104PK
Dongen


Wilt u deelnemen aan de meeting, zou u dan deze link willen volgen voor de registratie? Wij hebben deze gegevens nodig voor onderdelen als catering etc. Het evenement is zoals u gewent bent gratis.

De meetings van Lexusforum zijn voor iedere gebruiker van dit forum en ook voor niet gebruikers welke een warm hart toedragen aan het merk Lexus of zelf Lexus rijden. De kosten worden betaald uit de donaties welke wij van onze leden ontvangen en door onze gastheer.

Wilt u weten hoe het er op de meetings aan toe gaat? Bekijk deze foto's dan van onze vorige meetings.

2012 Breda
2013 Dongen

Wij hopen u te mogen ontvangen op 21 juni!

Het team van Lexusforum

p.s. De link "download factuur" op de registratiebevestiging werkt niet. Dat is een bug in de registratie module.
 
Laatst bewerkt:

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Gedaan!



p.s. Ben ik als een van de 2 niet Lexus rijders de eerste forumlid die vrijwillig en vol van enthousiasme langs wil komen? :D :D

p.s. @trekkerman: kom jij? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: micdee en Hube

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Gedaan!



p.s. Ben ik als een van de 2 niet Lexus rijders de eerste forumlid die vrijwillig en vol van enthousiasme langs wil komen? :D :D

p.s. @trekkerman: kom jij? :p

@powerranger: ik heb me in ieder geval aangemeld... Hopelijk is de verbouwing dan dusdanig gevorderd dat ik wel even een dagje "off" wil/kan.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Waarschijnlijk wel, maar ik probeer Jeroen nog te bereiken. Hij had aangegeven het dit jaar nog voor ons te kunnen regelen!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Uhm, ik heb eigenlijk nog wel een vraag.

Hoe is de toegang bij dhr van Kakerken? Krijgen verlaagde auto's problemen met het betreden van het terrein? :|
:D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
3 mei hebben we een afspraak en zal ik er extra op letten. Maar van wat ik mij kan herinneren kan het zijn dat sommige autos op het gras moeten staan maar is het terrein goed toegankelijk.