- 21 sep 2010
- 662
- 80
- 28
Ik moest eergisteren even mijn GS 2 meter verplaatsen. Ik starten, laten hem naar voren rollen en zet de motor weer af. Gister het zelfde maar dan terug. Motor ging gewoon netjes aan en niets aan de hand. Vanmorgen startte ik de auto weer en stotterde hij flink (alsof hij op 3 of 4 cylinders liep). Vermogen was totaal weg en flinke vibraties. Ik heb dit ??n keer eerder gehad nadat ik de auto ook een keer kort had gestart en gestopt (motor dus niet op temp. gekomen).
Enfin ik rijd maar zachtjes weg en 25 meter later slaat de motor gewoon af. Ik stopte de auto en startte hem weer. Met veel gekreun startte de auto en liep de auto inmiddels weer normaal. Wel een knipperend VSC lampje (maar dit heb ik sowieso vaak ivm wacko lambda's en ecu). Ik blijf dit toch een vreemd gedrag vinden. Meer 3GS-ers hier last van?
Enfin ik rijd maar zachtjes weg en 25 meter later slaat de motor gewoon af. Ik stopte de auto en startte hem weer. Met veel gekreun startte de auto en liep de auto inmiddels weer normaal. Wel een knipperend VSC lampje (maar dit heb ik sowieso vaak ivm wacko lambda's en ecu). Ik blijf dit toch een vreemd gedrag vinden. Meer 3GS-ers hier last van?