UPDATE 2006-2012 IS 2e gen recall 23-2-2013 jl

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ik heb vandaag wel een brief gehad van Lexus !!!!
Het gaat om de 'voorste bevestiging van de ruitenwisserarmen te vervangen'....
Las ook dat het zelfs de moeren en de wisserarmen vervangen worden..
Bron : http://blog.lexus.nl/nieuws/ruitenwisse ... vervangen/

Ben benieuwd.. morgen naar de dealer bellen voor een afspraak en ook om eindelijk de klepje van de deurklink te bestellen, en hopen dat deze er niet weer "afvalt"....

Onlangs heeft Toyota nog een recall gedaan op 11 jaar oude auto's.. :rulez:

Misschien even informeren bij een dealer of je hiervoor in aanmerking komt. Normaal gesproken wordt gebruik gemaakt van RDW gegevens om een eigenaar te achterhalen. Ik dacht te zien dat de IS220D ook in het lijstje staat.

EFORCE zei:
Geld dit ook voor de IS220D? En krijg je hiervan bericht, ook als ie niet bij de Dealer in onderhoud is?

Ik heb zelf een IS220d en hij is niet bij de dealer in onderhoud, en ik heb onlangs ook een brief ontvangen voor deze reparatie...

Toevallig ben ik gister met mijn IS250 gister hiervoor naar Lexus Utrecht geweest. De persoon daar wist mij te vertellen dat dit een recall was door wat incidenten in Zwitserland en Oostenrijk. Bij veel sneeuwval kon inderdaad de ruitenwisser de geest geven. (Ik denk dat je dit toch niet kan voorkomen zeker icm vorst).

Verder duren de activiteiten omtrent deze recall normaliter een minuut of 15 of 20. in mijn geval dik 40 minuten omdat alles te vast zat door de kou, waardoor men eerst alles moet verwarmen :). Iig is er genoeg te zien bij Lexus Utrecht!

Ik ben vorige week langsgeweest bij Lexus Latem voor de ruitenwisserarm, het duurde 15 min, daarna nog een kleine aangename babbel met de man aan het onthaal en de mecanieker over . . . Lexus natuurlijk ;)

JDB zei:
Ik ben vorige week langsgeweest bij Lexus Latem voor de ruitenwisserarm, het duurde 15 min, daarna nog een kleine aangename babbel met de man aan het onthaal en de mecanieker over . . . Lexus natuurlijk ;)

Idem hier, zeer vriendelijke mens daar aan het onthaal.
Vond alleen mijn verlaging wat "speciaal" :)