Update Foto's Nieuw met een GS300(Executive) 2006

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Leuk mijn oude Lexus weer terug te zien. 5 jaar geleden alweer gekocht bij UsedLexus. Sindsdien nog steeds beetje spijt dat ik hem weg heb gedaan vanwege een nieuwe baan.

Persoonlijk vind ik hem mooier met originele velgen en zonder splitter. Die heeft de eigenaar na mij gemonteerd.

Veel plezier met de Lexus!
Hey Menno, bedankt voor je reactie.
Over smaak valt gelukkig niet te twisten, ik vind het wel erg mooi en strak staan. Hij is idd ook verlaagd maar doet voor mij niet veel af aan comfort. Ik heb de originele veren er ook nog bij dus als het mij gaat storen....

Heb jij nog bijzonderheden in geheugen over deze auto die van pas kunnen komen, dan hoor ik het graag 😉
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ik kan me wel voorstellen dat die splitter er bij een iets te vlot genomen snelheidsdrempel af ligt.
Mooie wagen verder. Ik rijd dezelfde kleurstelling, vindt het zeker een fraaie combi!
 

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Hey Menno, bedankt voor je reactie.
Over smaak valt gelukkig niet te twisten, ik vind het wel erg mooi en strak staan. Hij is idd ook verlaagd maar doet voor mij niet veel af aan comfort. Ik heb de originele veren er ook nog bij dus als het mij gaat storen....

Heb jij nog bijzonderheden in geheugen over deze auto die van pas kunnen komen, dan hoor ik het graag 😉
In de periode dat ik hem gehad heb (sep 2017 tot februari 2019) Heb ik er geen grote bijzonderheden aan gehad. Paar nieuwe remblokken en schijven achter. Nieuwe schokbrekers achter. Meest noemenswaardige zijn twee lambda sensoren die motor storing gaven. Voor de rest super wagen. Met enorm veel plezier in gereden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rico50

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Ik kan me wel voorstellen dat die splitter er bij een iets te vlot genomen snelheidsdrempel af ligt.
Mooie wagen verder. Ik rijd dezelfde kleurstelling, vindt het zeker een fraaie combi!
Ik moet zeggen dat het reuze meevalt, we hebben best veel verkeersheuvels hier maar ik rijd daar altijd al rustig 😉
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
Mooi design, die wielen! Dat het comfort nog prima is verbaast me - ik merk bij mijn GS 300 met 19" wielen nog wel op korte richels dat er een hele platte band onder zit. Wat voor een veren+dempers heb je eronder zitten?
 

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Mooi design, die wielen! Dat het comfort nog prima is verbaast me - ik merk bij mijn GS 300 met 19" wielen nog wel op korte richels dat er een hele platte band onder zit. Wat voor een veren+dempers heb je eronder zitten?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet welke het waren, ik heb even snel foto gemaakt en gekeken op internet.

Ik heb het vermoeden dat het een schroef set is van Tein zij leveren voor diverse modellen schroef sets!

Het is iig geen goedkope rotzooi 😉
 

Bijlagen

  • IMG_20220211_174517.jpg
    IMG_20220211_174517.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:

M.Masselink

Nieuw hier
22 feb 2022
10
4
3
Hey Rico,
Gave auto, ik heb er ook een proefrit in gemaakt en inderdaad een supergave auto. Ik paste er helaas niet lekker in vanwege het opendak. Mocht je de wielen en schroefset willen verkopen dan hou ik me aanbevolen! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rico50

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Hey Rico,
Gave auto, ik heb er ook een proefrit in gemaakt en inderdaad een supergave auto. Ik paste er helaas niet lekker in vanwege het opendak. Mocht je de wielen en schroefset willen verkopen dan hou ik me aanbevolen! ;)
Maar hoe lang ben je dan, ik ben 1.88 en het past idd net,stoel op laagste stand en iets achterover gekanteld:ROFLMAO: