Hallo hierbij open ook ik maar een project pagina .
de strijd is losgebarsten .
bij deze de auto .
Velgen wat op de foto onder de auto zitten zijn velgen van een nissan gloria y34 ultima die ik leen van een kameraad totdat de mijne klaar zijn .
Wat Te Doen Voor de Winter :
- De weg geleiding weer in orde krijgen:
Poly draagarmbussen ~ONDERWEG UIT DE USA~
Poly Steering Rack & Pinion bushings ~ONDERWEG UIT DE USA~
Poly Stabilisator rubbers voorzijde ~ONDERWEG UIT DE USA~
Bovenste draagarmen ~ Recentelijk ontvangen ~ =)
Nieuwe winterbanden op de originele velgen monteren 205/55/16
maar eerst de velgen laten stralen en spuiten .
En alles in een keer monteren word dus een leuke update
Nog Te doen (wat ik graag gelijk wil klaar hebben voor de winter )
* Vervaagde lcd display van de pioneer radio vervangen * Zoek nog een nieuw scherm iemand die mij hierbij kan helpen ? p3714 radio
* een zwart leren armsteun voor achterin de bank met bekerhouders . * heeft iemand er een liggen ? onbeschadigt ? ( Momenteel licht de achterbank er uit GEEN GEZICHT tot dat de oude Verkeerde beklede armsteun met ondersteboven gemonteerde bekerhouders ) vervangen is voor een nieuwer exemplaar die netjes is
Wat al gedaan voor de winter : Het leer van de stoelen/banken/deurkaarten weer netjes gepoetst en behandelt met mequiar's
En er zal nog veel meer aan de auto worden gedaan maar dat is voor na de winter .
Mvg Donny
de strijd is losgebarsten .
bij deze de auto .

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Velgen wat op de foto onder de auto zitten zijn velgen van een nissan gloria y34 ultima die ik leen van een kameraad totdat de mijne klaar zijn .
Wat Te Doen Voor de Winter :
- De weg geleiding weer in orde krijgen:
Poly draagarmbussen ~ONDERWEG UIT DE USA~
Poly Steering Rack & Pinion bushings ~ONDERWEG UIT DE USA~
Poly Stabilisator rubbers voorzijde ~ONDERWEG UIT DE USA~
Bovenste draagarmen ~ Recentelijk ontvangen ~ =)
Nieuwe winterbanden op de originele velgen monteren 205/55/16
maar eerst de velgen laten stralen en spuiten .
En alles in een keer monteren word dus een leuke update
Nog Te doen (wat ik graag gelijk wil klaar hebben voor de winter )
* Vervaagde lcd display van de pioneer radio vervangen * Zoek nog een nieuw scherm iemand die mij hierbij kan helpen ? p3714 radio
* een zwart leren armsteun voor achterin de bank met bekerhouders . * heeft iemand er een liggen ? onbeschadigt ? ( Momenteel licht de achterbank er uit GEEN GEZICHT tot dat de oude Verkeerde beklede armsteun met ondersteboven gemonteerde bekerhouders ) vervangen is voor een nieuwer exemplaar die netjes is
Wat al gedaan voor de winter : Het leer van de stoelen/banken/deurkaarten weer netjes gepoetst en behandelt met mequiar's
En er zal nog veel meer aan de auto worden gedaan maar dat is voor na de winter .
Mvg Donny