Update software

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
Vrijdag 2 mei op zaterdag 3 mei gaat Lexusforum offline i.v.m. een upgrade naar een stabielere versie van de forumsoftware. Hoe lang dit gaat duren is niet in te schatten. Het kan binnen 1 uur rond zijn, maar die garantie durven we niet te geven.

De 5.1 versie van vbulletin lost veel problemen op. Met name de internet explrer bug, waarbij continu een java bestand te downloaden aangeboden werd, is opgelost. E-mail notificatie problemen en ook dat het geven van een enter niet goed werkte in een post is opgelost.

De nieuwe versie is online!
Er zijn nog wat problemen met de Nederlandse vertaling van de site, dit wordt momenteel nog uitgezocht.

No Title

Ik kan in jouw post niet meer achterhalen wat het orginele bericht was. Je linkt naar een geupload bestand dat niet bij dat bericht hoort, dus zie je niets. Wellicht is dat bestand verwijderd met het verwijderen van het bericht.Voor alle zekerheid volgt in dit bericht een plaatje, een foto galerij en een bestand *de drie opties om iets aan een bericht toe te voegen:

fetch

Bijlagen

• lexus is200.jpg
    lexus is200.jpg
    231,8 KB · Weergaven: 105
  • photo1868.jpg
    photo1868.jpg
    197,7 KB · Weergaven: 72
  • photo1869.jpg
    photo1869.jpg
    211,4 KB · Weergaven: 72
lexus is200 5.jpg

test3

Bijlagen

• lexus is200.jpg
    lexus is200.jpg
    231,8 KB · Weergaven: 101
Tijdens het uploaden van een foto krijg ik telkens het bericht You are not authorized to create this post.
Het bericht word wel geplaatst.
Dit was vanochtend ook zo alleen had ik toen niet door dat het bericht geplaatst werd.
Ik gebruik Firefox 29.0 op een MacBook Pro
fetch

Laatst bewerkt:
Ik duik erin. Tenminste, ik laat Roel er even in duiken. Hoe groot is het bestand dat je probeert te uploaden?

Zou je het nu nog eens willen proberen? Ik hoop dat het nu opgelost is.

Geen probleem, jij bedankt voor het vermelden! Zonder deze feedback kunnen we niets :)

No Title

Ik probeerde zojuist via Safari (7.0.3) op een Mac een antwoord te geven op een bestaand topic.Hoewel ik de tekstbox wel zag, verscheen er geen cursor zoals dat normaliter wel gebeurde. Wat ik ook probeer, ik kan in dat topic niet iets uberhaupt typen. Vervolgens heb ik Firefox (28.0) op diezelfde Mac gestart en daarin kan ik wel een reactie typen in diezelfde tekstbox. Als ik echter op de "post reply"-knop druk, krijg ik een melding: "You are not authorized to create this post" (zie plaatje). Ik plaats dit bericht nu via Firefox op Windows 7 in een virtuele machine op m'n Mac.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt met dit bericht wanneer ik dadelijk op de "post reply"-knop druk, want dan rest niets anders dan mailen naar de webmaster :cry:

--EDIT-- reactie plaatsen is gelukt. Zijn er meerderen die problemen hebben met plaatsen van reacties vanaf een Mac of is het mijn account of zelfs alleen dit topic dat niet beantwoord kan worden?

--EDIT 2-- reactie plaatsen in dat bewuste topic is met Firefox via Windows 7 (virtuele machine op m'n Mac) zojuist gelukt, dus lag het vast ook niet aan dat topic. (euh, ontmoedigingsbeleid van Mac's? :cry:)

Bijlagen

• photo1896.png
    photo1896.png
    45,5 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Het klinkt alsof je in eerste instantie het forum Nederlandstalig had staan. In het Nederlands zijn er problemen met het plaatsen van reacties.

De "You are not authorized"-melding is (als ik het goed heb) opgelost in de volgende update. Deze verwacht ik vrij snel.

Laatst bewerkt:
Dat zou inderdaad het geval kunnen zijn. Ik zal daar op letten, bedankt!

Ik kan sinds enige tijd niet meer reageren. Zowel Chrome als IE geeft me niet de mogelijkheid tekst in te geven en bij "voorbeeld" krijg ik een lege foutmelding. Zit nu met de iPad erop en dan lukt het wel... Heeft iemand hier ook last van?

Zie oplossing boven. Let erop dat de Engelse taal onderaan het forum geselecteerd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.