USB-mogelijkheid met standaard audiosysteem

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Heren,

Ik ben trots als een pauw op mijn Lexus en vind het audiosysteem heerlijk, al zou ik toch graag de muziek van mijn iPod over het systeem willen afspelen. Ik weet dat er van o.a. Yatour van die setjes in omloop zijn, apparaatjes die een cd-wisselaar pretenderen te zijn. Heeft iemand ervaring met zulke units en weet iemand wellicht een plek waar dit relatief goedkoop te vinden is?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.395
219
63
Hey tof dat je zo trots op de Lexus bent ! :) Het is ook echt een auto waar je geen spijt van zult krijgen !
Ik heb zelf een Grom module ingebouwd.
http://www.motrade.nl/index.php?ite...on=article&group_id=20000079&aid=1932&lang=nl

Ik heb zelf de Grom module achter het dashboardkastje geplaatst. en de usb aangesloten in mijn armsteun.
F0uqgyX2x6hMkAARKS_4_L4Zjp1jw1UbJvGEdkGdUkBTaicHw4LLJ6XqDe-KHjer5mP8W3avWUQ_5Q=w1920-h1080-no


Werkt prima ! Ik gebruik zelf alleen de usb mogelijkheid. Maar je hebt ze ook voor de ipod etc. Installeren is simpel ! Je moet alleen ff de radio er uit halen om te zien of je een 6+6 pins aansluiting hebt of de 5+7 pins. Dan bestel je gelijk de juiste ! Je radio kan dan switchen tussen cd1 (wisselaar) en cd2 (Grom/Yatour)
 

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Bedankt voor je reactie! Ik heb een unit van Yatour besteld. Er zit een USB-ingang en inderdaad een Jack/AUX-ingang op. Ben benieuwd of hij via USB met de iPod overweg kan, anders prik ik de Aux-kabel er weer in. Dank voor de hulp wederom!
 

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Dank Erwin! Is de radiounit eenvoudig te verwijderen met regulier gereedschap of komen er speciale schroevendraaiers bij kijken? Ga er dit weekend mee aan de slag als de unit binnen is!
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.395
219
63
Brillenbakje eraftrekken unit van je stoelverwarming / trc naar voren trekken en dan 4 x sleuteltje 10 :) je haalt radio inc kachelpaneel naar voren.
 

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
Nog niet, het pakketje is nog niet binnen. Hoop op morgen! Overigens reed ik onlangs naast een groene IS200 met een I LOVE IS200-sticker op het derde zijruitje, enigszins verlaagd en voorzien van gele koplampen. Bekende van het forum?
 

Lars_K

Hoort erbij
9 okt 2016
34
4
0
De boel is aangesloten. Werkt perfect, al kan mijn kastje niet overweg met een iPod, maar dat was ook wel te verwachten. Via de AUX-ingang werkt het perfect!