Van BMW naar Lexus

deperry

Nieuw hier
2 sep 2011
15
0
0
Hoi Lexus liefhebbers, het is even zoeken geweest naar een Lexus forum, maar ik heb jullie gevonden.
Zoals je kan zien ben ik na 30 jaar overgestapt van BMW naar een Lexus IS250 en het bevalt mij prima.
Ik rij nu ook voor het eerst in een automaat en eenmaal gewend wil je niets anders meer.
:hi:
l1.jpg
l2.jpg
l3.jpg
l4.jpg
 

deperry

Nieuw hier
2 sep 2011
15
0
0
hoi Jelmer, ik zat te twijfelen over een mercedes C200 en reed toevallig langs de Lexus dealer.
Ik zag daar een zwarte IS staan met wit leer, na een proefrit was ik helemaal verkocht, zeker met de instalatie van Mark Levinson. Gelijk een vriend gebeld en naar mijn vrouw gereden, die was ook snel verkocht.
Er bleef nog maar een ding over en dat was onderhandelen, ook dat was zo gepiept.
Ik heb wel 5 maanden moeten wachten, maar dit is het zeker waard.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum!

Ik zeg maar zo: Een goeie BMW is nog geen Lexus...



gr. koen
 

deperry

Nieuw hier
2 sep 2011
15
0
0
Ja, hij was hagel nieuw, maar is nu deze maand 3 jaar oud met slechts 33.000 op de teller.
hij is net terug gebracht door de dealer van zijn beurt, kreeg gewoon een dikke GS president voor de deur.
Natuurlijk even een stukje gereden, wat een bak.
 

deperry

Nieuw hier
2 sep 2011
15
0
0
de vraag hoeveel BMW's ik heb gehad, daar ben ik de tel van kwijt.
het begon in 1980 met een nieuwe 315, daarna een paar modellen 316 en eerste coupe, ook nog een Z3 gehad, vreemd gegaan naar Saab 9.3 terug 320i en nu Is250. hou het voorlopig hierbij, ik rij veel te weinig, maar je weet nooit als het weer gaat kriebelen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! welkom hier! plaats een grotere foto van je auto... kan mijn vergrootglas niet vinden :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Kleine offtopic:

Aan de admins zou ik willen adviseren upload naar een externe site af te dwingen. Photo's op eigen site genereert veel meer data, dus meer kosten aan het forum ;)

Bij een klein forum zoals dit valt het nog mee, maar wat als we groter worden?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom hier! en leuk om te horen dat je van bmw bent overgestapt! :D er zijn wat vrineden van me die dit moeten weten :)