van Corolla '00 naar CT200h '17

bni

Nieuw hier
19 apr 2024
1
12
3
Helaas kwam er groot onderhoud aan voor onze geliefde E11 Corolla gtsi. Gezien de leeftijd en hard oplopende kilometerstand werd het tijd voor iets anders.

Het zou in eerste instantie een Toyota worden, maar door de wensen qua uitrusting kwamen we bij een Lexus uit. Inmiddels rijden we een maand met een CT200h luxury line uit 2017. De kleur was niet de eerste keus, maar het aanbod was beperkt en het begint langzaam te wennen. We zijn met onze 31 jaar misschien niet de stereo-typische rijders, maar het bevalt erg goed. Zeker het ML systeem, bizar gewoon voor zo'n compacte auto.

Met het aankoop proces al veel gelezen hier, dus dan ook maar eens introduceren!

Op termijn zijn we nog op zoek naar een CarPlay oplossing en een 'bamboo' of 'matte brown ash burl' dashboard trim.

IMG_3315.png
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
851
1
467
63
Smaken verschillen, ik vind dit juist een hele mooie kleur, in een hele mooie uitvoering. (y)
Er is op dit forum wat informatie te vinden over aftermarket CarPlay oplossingen, tot een sponsor aan toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: bni

Namssam

Hoort erbij
15 jan 2024
35
45
18
Schitterende CT.
Ik ben in Maart 2024 overgestapt van mijn E11 Corolla naar de CT en geen moment spijt gehad.

De Corolla was top, maar je merkt uiteraard veel verschil in een 1999 Toypta of een (in mijn geval) 2018 Lexus